sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, March 27, 2009

Honeymoon 3rd ANNIVERSARY-LANGKAWI (TELAGA TUJUH)part 3


masa mula2 kedebussss dlm air...hubby yg amik pic ni..saya ada dlm air tuh..cuba cari


dengan awek mek salleh mana ntah..katanya dari finland


sedang bertapa di bawah batu.kena mandi air tawar plak..tadi mandi air masin(melekit badan)

assalamualaikum wbt smua...slmt pagi jumaat...
hari ni aku masih jugak mencuba upload picas....tapi hampa..masih fail..
apsal la...aku pon pelik gak....kat pc di opis boleh plak upload...
masalahnya xkan aku nak pindah smua gamabr2 dari kameraku masih dlm pc opis..giler....
ehehheh..xpe..aku akan try juga...byk sgt gamabr2 yg aku snap xdapat di upload..

ok smua...dah leh upload...layan lagi ek.....kat air terjun telaga tujuh..sebenarnya xplan pon nak ke air terjun telaag tujuh ni.tapi sebab atas pendapat dan permintaan ramai...kena pi jugak..bukan ape....tasik air atwar dah mandi,laut dah mandi..so kita khatam skali ngan air terjun..baru cukup syarat....puassssssssss..walaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

cik mas said...

nape xle upload pics ek? kuar error apa tu imah?