sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, October 31, 2009

BOLA OH BOLA

Tiket..kena simpan..sebab ada cabutan bertuah
kena Kad Merah....jangan bangkang...keluar ajer la..

GOLLLLLLLLLLLLLLLLL

Injured...sekali kena tumbuk daaaa.
(doktor yang jadi MO pemain bola malam tu..adalah doktor pakar saya..)buat part time kot

Perlis biru kuning tu


Perlis menang 2-0 (boleh masuk separuh akhir melawan kelantan)

Assalamualaikum wbt semua...selamat hari sabtu....yuhuuuuuuuuu...mood RAJIN Dah datang.....lega...ni citer minggu lepas..sabtu malam ahad... ada bola kat stadium kangar.... so layanzz ajer la pic ni..malas la nak celoteh panjang2...malam ni kalo ikut ada laie PERLIS - KELANTAN..tapi memandangkan hari ni saya kena keje petang..so xleh pi..

Friday, October 30, 2009

MENU MALAS FRIDAY BLUESS

AIR ASAM CICAH NGAN DAGING BAKAR


DAGING BAKAR + LELEMAK KECUQ AYAQ LIUQ>ahahahha


Hadoiii..angin malas memang btui2 buatku buntu,,,............layanzz ajer la menu malas hari ni...menci la..bila la angin RAJIN nak datang ni..
ni resepi daging bakar...
daging n lelemak
garam
gula
n cukup rasa 1 sudu
perap 2 jam..
bakar dalam oven suhu 200 selama 40 minit

KISAH MINGGU LEPAS

sessi mengumpat sementara nak serve bekpes kat bebudak pelatih tu

kusyuk...dengar baik2...masuk exam tu

buli balik...

dengar..jangan tak dengar adik2 yerr

baru nak start..yang baju putih tu bos di sini

penggg...dushh...sesi gila2 lepas habis melantak

with syawall........buli balik..
jahat tak???hahahaha

with hartini..the best sis in opis..

with zura si comei kami...

Dengan member seopis...En Saiful (Pegawai penyiasat di sini)

Assalamualaikum wbt semua....ni citer basi..minggu lepas punya stori...maklum la.. tuan punya blog ni dapat angin MALAZZZZ>.uhuhuhuhuh.... gamabr2 ni masa student Pusat latihan Amali Pen.Peg Kesihatan Persekitaran Sungai Petani n Taiping datang buat praktikal kat opis kami..
so..layanzzzzzzz ajer.....

Tuesday, October 27, 2009

Thursday, October 22, 2009

KELUBI,SALAK & CAMPUQ-CAMPUQ.





HADOIIIIIIIIIIIIIIIIIII..bila la leh melantak benda2 ni...dalam freeze dok penuh tupperware lagi nih...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Wednesday, October 21, 2009

SUP IKAN HARUAN (MENU PANTANG)

ikan haruan yang siap dipotong
taraaaaa..ikan haruan baru di siang

rencah sup haruan..beli kat kedai ubat cina


hasilnya...makan dengan nasi panas.....boleh la tahan..huhuhu

Tuesday, October 20, 2009

Friday, October 16, 2009

haruan OH haruan









Salam semua..ni citer 2 minggu lepas...hangpa semua penah siang ikan haruan tak..bukan sebarang siang taw...kena belah belakang...susah oooooo (bagi yang baru2 nak belajar mcm saya ni..memang la susah...eheheheh??? belah belakang untuk dijemur buat ikan haruan kering..untuk bekalan saya...ahaaaa.layanzz ajer la pic2 ni.. malas nak celoteh panjang... kredit untuk mak mertua n pak mertua kerana bersusah payah untuk menantu dia yang hemoih hemoih ni..hahahahahah


Thursday, October 15, 2009

Entry Istimewa buat BONDA ain az zahira- 3 MONTH 20 DAY

(wo..tu selimut hang masa kecik2 tu...kahhhhhhhhhhhhhhhhh)..dari emak..anak pon boleh guna


















Atas prmintaan BONDA ain az zahira..dia suh letak pic ain..rindu katanya dia kat anak dara dia yg sorang ni..ye la..maklum la..ain kan dok dengan opah dia nun jauh di pahang nun..... layanzzzzzzzzzz