sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, October 15, 2009

Entry Istimewa buat BONDA ain az zahira- 3 MONTH 20 DAY

(wo..tu selimut hang masa kecik2 tu...kahhhhhhhhhhhhhhhhh)..dari emak..anak pon boleh guna


















Atas prmintaan BONDA ain az zahira..dia suh letak pic ain..rindu katanya dia kat anak dara dia yg sorang ni..ye la..maklum la..ain kan dok dengan opah dia nun jauh di pahang nun..... layanzzzzzzzzzz

8 comments:

Gieyana said...

comeyy anak sedara hg nie...mesti ar bonda dia rindu yg teramat kan..:D

ppb_ppkp said...

gie...seyes...aku memang geram dgn kecomelan ain ni..maklum la..anak dara.. cucu pompuan sulung.. semua org sayang dia.. bonda dia lagi la...tapi kesian gak..ayah dia study KPLI..bonda dia keje kat putrajaya...xpandai drive lagi..terpaksa hantar kat opah dia..

alyyani said...

alahai, tak sanggup berpisah dgn anak walau sehari..mesti adik ko rindu sgt dgn anak nye kan.

ppb_ppkp said...

allyani..aah..hari2 dia call opah ain..kesian dia..xlama lagi bila laki dia dah posting..tapi kalo dapat putrajaya baru amik...kalo dpaat sekolah areea lain memang xmaik lagi..sian ain..

zura@iwan said...

tembam siut ain nih...geram aku tgk...hehehe...bila la aku nk ada sorang...
mmg rindu teramat la mama dia kan kt ain....sedesss...

ppb_ppkp said...

zura..btui tu.....dia baru 3 bulan setengah.... dah 7 kg tu...
pipi labuh...dah pandai pegang botol susu kalo dok dlm buai..
bila opah dia bacakan buku kad tu..dok tgk ja..mulut hingaq
ain panggil mama dia BONDA..memang seyes rindu..aku pon rindu dia..
ye la dok ngan aku 1 bulan..maw x rindu

nome said...

ya Allah ain...sgt2lah chumel...geram kak mie nengok peha dia tuh..pipi pun dah melayut dah...sgt2 tembun...suka la akak kat anak buah imah nih

AieZa said...

lerr.. xjaga sendiri ehh.. suh mak jaga.. kompom la windu klu gituu..