sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, April 5, 2009

Hadiah Birthdayku & Anniversary


hadiah dari hubby kasut dan baju (perfume tu saya beli sendiri..seklai ngan perfume hubby)


tenet kat sini



cak!!!!


cinta hatiku


one drop perfume utk my lovely hubby


senyum sampai telinga hubby dapat hadiah anniversary


hadiah saya bagi kat hubby (lokasi tepi pantai kuala perlis) lepas mkn

salam...kodek punya kodek..jumpa gambar masa anniversary dan birthday saya..pada bulan lepas...4 amrch birthday saya..dan 1 1march anniversary kami....antara hadiah2 yang saya dapat dari hubby ni. dan hadiah yang saya bagi kat.layanzzzzzz..(ingat dah xbagi..rupanya ada) dah pesan awal2..kalo nak bagi hadiah..bagi yg boleh guna..heheheh.bukan ape..zaman2 bercitan dulu bagi benda yang xleh guna..mcm frame la..music box la..heheheh..smua tu ntah dok mana asaya pon xtaw...layanzzzzzzzz.

p/s: kalo dah jemu asyik tgk gamabr 2 ni....jgn tengok..heheheehhe (coz..saya suka)hehehe

2 comments:

fazilzura said...

WAHHHHH sonok nye dpt hadiah ...dh lama xdpt hadiah dr huby .. hhuhuhu

nizza-abira said...

Niza pun baru beli perfume one drop tu. errrmmm...cantik lah sandal tu imah...

**Niza dah update blog!