sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, April 7, 2009

Menu Malam Tadi dan aktiviti pt menanam mangga harum manis


ayam goreng tepung


sambal keli bendang


siput sedut masak lemak (yang dah siap masak x snap pic pon)

assalamualaikum wbt...hari ni nak citer pasai mlm tadi punya citer.....smlm...lepas balik dari aloq staq...balik singgah umah MIL sat..kebetulan hubby nak balik tanam pokok mangga arum manis kat rumah baru kami....ptg..cuaca agakmendung dan tanda2 nak hujan sudah mula nampak..so...saya dan hubby terus bertungkus lumus bekerjasama menanam pokok..
hubby menyangkul..saya menanam...akhirnya siap......so..kita layanzzz pic masa aktiviti menanam dan menu malam tadi....layanzzzzzzzzzzzzzz

4 comments:

alyyani said...

aaaa nak makan siput sedut masak lomak jugak la imah.... sedap nye la menu.

SyaNa said...

sedap nye sambal keli tu
huwaaaa
meh dtg msk umah aku
tak reti msk gaya gitu

♥ Eda ♥ said...

adoii lamanya tak dpt siput sedut....dapnyeeeee...klau dpt masak lemak..perghhh..!

ai said...

boleh mampos tekak aku layan gambar lauk pauk kau yg sedap2 ni tau! :P