sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, June 3, 2009

SYURGA CINTA









salam semua...hari ni keje shift ptg.so pagi ni leh tenet.Kisah ahad baru ni ler. Lepas jer habis kenduri umah cousin imah.terus Mak menakan imah dari perak tu ajak pi MUZIUM PADI kat GUNUNG KERIANG.sebenarnya malas dah nak pi,sebab dah berpuluh kali dah imah n hubby ke sana.tapi oleh kerana,mak menakan ajak..so pi la gak.
Lepas dah kuar dari situ,imah n hubby pon bercadang nak balik.On da away nak balik,lalu ler Bandar JITRA.walaaaaaaaaaaaaaaa..terus ajak hubby pi masuk panggung.nak tgk SYURGA CINTA.mcm beshh jer..sblm tu pi mkn laicikang kesukaan kami dulu.Sampai cinema pon dah 4.15pm.citer dah main 10 minit.Kebetulan masa tu SMS SIL,dia pon ada datang tgk gak ngan member2 dia. Yang tak syioknya..dapat tempat duduk depan sekali...hadoiii..sakit leher n mcm nak terkeluaq bijik mata sehhhhh..layanzzzzzzzzzzz


Syurga Cinta (Malay)
"Syurga Cinta" is about the love between two people with different ideologies, a Muslim boy named Irham (Awal Ashaari) who lives a very modern, Western lifestyle, and a Muslim girl named Syuhadah (Heliza AF5) who faithfully follows the teachings of Islam in our modern society. When their two worlds collide, they face issues and confrontations that both of them have yet to learn and understand from each other.Classification: U Genre: Drama / RomanceGeneral Release Date: 21 May 2009Running Time: 1 Hour 40 Minutes, Distributor: MetrowealthCast: Awal Ashaari, Hadziq, HelizaDirector: Ahmad Idham

11 comments:

nasz said...

blh la nak tgk wayang kan imah? aku dah tak larat nak duduk lama2 kat kusi cinema tu. sakit pinggang aku... skrg ni tgk tv kat umah pon berbaring (manja nye aku)

~zuraiwan~ said...

best ke ceta Syurga Cinta tu imah?

ppb_ppkp said...

nasz..kesian kat kot..bila ko due??
heheh.bila lagi nak ebrmanja.

zura: ok la...hadziq tu yg menyedapkan cerita...try pi tgk..syiok gak

Tukang cerita said...

Salam imah....
wahhhhh...teringat nostalgia lama zmn bercinta dulu tak tgk citer ni?
:)

alyyani said...

bes ke imah? dari 5 star ko bagi bape star?

zue_annie said...

wah jenjalan sungguh hehehhe...tingin gak nak tgk tp hubby jenis x suka tgk wayang huhuhu..nak p sndiri x la kot hahha..kengkawan pon xdak kat sini huhuu...

ppb_ppkp said...

salam tukang cerita..heheheh..
zaman berchenta dulu..di bangsar..rajin pi mid valley ngan KLCC tgk wayang..ehehheh..

allyani..aku bagi 4 bintang dah la..hadziq yg beshnye...awal ngan heliza ok ler...xramai pelakonnya..save budget ler filem ni

zue: ehhehe..tu arrr...sekali cuti...xpenah lekat di umah..
ehehehehe...hubby imah pon jenis xsuka tgk wayang gak..tapi dah imah asyik dok ajar dia..dia laks jadi minat dari imah..eheheh

Mira said...

salam imah...ha cam ner imah citer ni..best ke..ada rasa nak tengok tapi takut boring plak...pendapat imah cam ner...ok x

ppb_ppkp said...

kak mira..okes la citer ni.. nak kata brsh sgt..tak la besh sgt..tapi boleh la...hheehh

Jiey^Mien said...

Lama benar tak tgk movie nih.. rindu la plak.. =)

sall... said...

aehem....tengok wayang ye..best ke citenye?cite sikit..dan berapa bintang ko bg?