sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, July 28, 2009

AIN AZ-ZAHIRA BUDAK PINKY- 1 bulan
















18 comments:

Gieyana said...

comeyy anak buah hang..si suamimu ada tokoh jd bapa mithali tu..hehehe

alyyani said...

wah, bulat dah ain. mesti da berat ni. kepala pun dah dibotakkan. heheh.. ain tak nyusu badan?

kak linda said...

meh sini nk cubit pipi bam bam ain tu....:)

AieZa said...

asal aku tgk muka budak ain tu mcm ko eh imah?? hehe mmg la.. kata anak buah.. tu mmg ikut muka ko la imah..

strawberi @ mamadira said...

shomelnye ain...dah botak ye pale dia..pas ni boleh lah tumbuh lebat lagi rambut tu kan..

el said...

alahai comey tol anak buah ko imah...
terasa nak bby plak aku
kahhh AKU YG X SEDO DIRI..kahh

nurshah80 said...

dah layak sgt tu jadi ayah mithali hehehe

taufidris said...

IMAH GERAM TGK ANAK BUAH HANG...COMEL.HANG NAK MAI TAK KENDURI PAK CIK 15HB OGOS NANTI GENG TKB DR KL MAI LA..

taufidris said...

jgn terkejut zai guna hubby zai punyer akaun..

~zai kulim~

cik mas said...

dah bam bam dah ain ni.. imah bela anak buah ni ke...? nak amik berkat ye..? :)

~sall said...

eeee..geramnye ngok ain ni.edongnye mancung, pipinye gebu mcm ko la imah...

mama tisya said...

salam..


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Bed said...

udah berisi ain ni..baper berat dia skrg?

Reena said...

comelnyer...akak suami akak training ke

ai said...

huiiiiiii...comelnya wei! mata cantek takyah tepek kontek len tu..isk..

zura@iwan said...

comeinya.....amik pgalaman nuh..

mummy teha said...

mate dia kaler cekelat la k.imah..cantiknyee....best2!!

shah-ila-ain said...

imah...akak dah lama tak masuk sini...eh..eh...comelnyerr imah..nama mcm anak akak lak nie..hehe...mcm ade iras2 imah lah sikit...moga2 terjangkit utk imah...hehe