sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, July 7, 2009

sambungan hari Yang memenatkan...AHAD 5july


muka letih...balik padang besaq pon dah malam..lepas makan malam di rumah MIL


diriku yang comottt sgt....baju n seluar toksah kata la...penuh cat


Poseeeeeeee gatai giteww..(kalo korang muak..sila abaikan gambar ini..wakakakka..)


kesian tol lerrr...dahaga tahap kronik,....


depa rumah yang agak berselerakkk


our home sweet home..dari tepi


Pandangan depan...


Pokok kelapa pandan..(rendah jer ni...baru tanam ahad baru ni)


pokok mangga...makin membesar dengan jayanya...


sayangg tul hubby kat pokok2 dia ni


walaaaaaaaaaaaaaa

hubby dok cat (under coat) kawasan dapur

cat area dining


saya yang agak ganassssssss...ringan skit...hubby berat


gerunnnnn sgt...tapi layanzzzzzzzzzzzz...

20 comments:

~zuraiwan~ said...

wah.....cat sdiri ek...umah kite kan...x sbr nk duk dh ek..

Bed said...

mak aiiiiiiiiiiiiii besaq nye laman rumah hang imahhhhhhh....tu la pasal best nye dok sanakan...kalau kat sini rumah rege 200k...kat kampung buleh buat bungalow dah....ishhhhh ni yg nak ajak laki aku dok kampung ni!!!!

AieZa said...

beso ek laman umah imah.. aku pun nk ckp menda yg sama.. best tull.. muda2 dh ade umah sendirii.. custom made lak tuhh..

ppb_ppkp said...

aaah zura...cat sendiri jer..
modalll dah habis...huuhuhu..
kalo la jutawan....leh upah org cat...ni terpaksa cat sendiri..

bed: uhuhuhu..laman memang besorrrrrrrr..kalo hang nak buat umah hang sebelah umah aku pon muat laie....aaah..syok dok perlis..
perlis ni pon tanah terhad... rumah perumahan pon mahal sehhh... mai la ke perlis..

alyyani said...

tak saba nak tgk interior umah ko imah. bes betul dapat umah besar, kawan luas. puas hati...

ppb_ppkp said...

kak aieza: lamann rumah imah memang luasssss..lepas ni habis keje jer..kena menyangkul..huuhuhu..
nanti datang perlis singgah ler ke rumah...tapi thn2 depan ler..thn ni xdapet ler nak nolong..wkakwka.. rumah tu xsiap laie...buat skit2 kak aieza...modal xberapa nak ada..uhuhuhuh..

allyani..interior????uhhuhuhu.. aku xrasa aku leh buat mcm deco bersama eric..ihihihihi..
kalo la aku ada rm100 ribu lani...huhh,.,.memang syiok..tapi jgn kata rm100ribu..rm1ribu pon lani jenuh mencaari....jenuh aku kena pulun OT>wakwkak.
eh.ko pon nanti2 jalan perlis..hello la aku...

nurshah80 said...

best nyerrrr imah... terasa nak duk kg lak... tanah byk tapi ... wit tadak... nak wat bilik air pun tk cukup huhuhuhu

mudah mudahan pasni rezeki bertambah tambah hehehehehe

sall said...

Wey...ko panjat memanjat ye..x pe penat ckit,cantik la umah ko...

sall said...
This comment has been removed by the author.
shi3la said...

wahhhhh besor tull umahh kau..dah nak siap sepenuhnyer dah..mesti ko dah tak saborkann...

Bed said...

owwwh buleh wat rumah lagi ye...
betape beso nye kawasan umah hang...
xpa ehhhhh aku dok penang or perak je..kampung aku kat sana cekkkkkkk oiii...

ilarazali said...

wah ngecat laa plak!!! leh bayang letih mcm ner. tp pueh hati ler.

kena cat lagi selapis kan? hangpa jugak ke? hikhik....patah laa pinggang mokcik nnti. suh abg urut yer!! hikhik....

p/s aku terliuq jantung rebus hang tuh. cicah smbal ceroi. ceroi tu cayaq @ cayor kan? hikhikhik

ppb_ppkp said...

nur: tanah jer luas..umah den kocikk jo...xdak modal lah nak buat besaq2... kecik2 dah la...nanti wat nanggung hutang jer..ihihih..xpe..pelan2 k..insyallah boleh ada umah sendiri.

sheila: hang tgk dlm gamabr memang besar..hakikatnya..tecik jer...
aku xdak modal nak buat besar2..
xlarat ler nak nagggung utang

sall:laki aku berat..wkakakak..jadi aku la mangsanya nak cat siling..ihihihhi

bed: aah...muat lagi..sebab depan luas laie..aku bagi belakang skit jer tinggal..takut nanti semak samun...depan leh gak wat taman..
eh ko perak kat ner???

ila: uhuhuhu..tu la....nak x nak kena buat gak sdri...nak upah org xmampu.uhuhuhu..sbnrnya nak jimat..wkakwakka.tu abru un der coat..nanti cat kaler laki aku kata dia nak cat sendiri...
aku xlarat la....kena overlapeee lagi ler napaknya..hahaha

ppb_ppkp said...

ila...sambal cheroiii tu aaah..sambal cair..ehheheheeh..sodap oOOoo cicah jantung pisang

Bed said...

haaaa kampung kat bagan serai lorrr...hang kalau ikut jln dalam dr tepen tu konpom lalu rumah aku!!!

ppb_ppkp said...

bed..abah aku orang bagai serai..parit 6 (parit hj aman)
mak aku org batu kurau taipig.
aku kalo balik sana kuar exit bukit merah.lalu kat semnaggol..

el said...

weiii korg berdua ni x reti penat eh..ada jerk
haiiii bgslah...leh le bakar lemak2 tu hehehe

rumah ko tu dah skit2 ko adjust...x lm lg siap le eh...

bila nak kenduri...aku x sabo ni...kalo ko buat mkn2..insyallah aku datanggggggg...kahhhh

ppb_ppkp said...

el...maunya xpenat...penat sampai balik padang besaq..tidoqq xhengatt..nak wat mcm mana el..pas keje..terus mencanak balik cat umah..tupon mujur gak FIL aku tolong gak..ada la kasi upah skit2..nak bagi byk..kami ni bukan org berduit..kahhhhh.
insyallah..aku atrget tahun depan leh dok kot..insyallah....nanti kalo ada kenduri aku jemput ko...kahh..ko kena datang taw

Syaz (MamaFarish) said...

besarnyer laman umah akak...
nnt raya masuk umah baru ke akak?
saya balik kg ni le la singgah umah akak raya nih..:p

nizza-abira said...

semangat kamu suami isteri...
bagus2x :)

tp memang besar ek laman depan tu...kalu ada budak2 tu tentu mrk suka dok main2.

tanah sendiri ye imah?