sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, August 17, 2009

AKHIRNYA...DAPAT JUGAK


hairan sangat...saya nak beli microwave..apsal dapat microwave oven???habis oven saya yang dah sedia ada mana mau letak...hrmmmmmm


Malam tadi dah try panaskan lauk..hahaha


Yahooo.akhirnya.......dapat beli microwave....mentang2 la bulan puasa dah dekat...
apa laie...dok ngendeng MR rizal ushar benda alah ni..hahahaha..ni kes malas nak ke dapur... masa nak bangkit sahurr.kahhhhhhhhh...xder la..sebenarnya dah lama nak beli..tapi asyik tangguh jer...actually Oven memang dah lama ada saya beli...tapi jarang sgt guna..sebab malas nak buat bakar2..ahhahaha.
akhirnya..survey sana..survy sini...akhirnya...RM220 menjadi milik kedai letrik SURIA KANGAR..
untuk Mr hubby...tq sangat belikan MICROWAVE ni....

10 comments:

pizet77 said...

tahniah la dekat suria kangar...hehe tahniah gak dkt kak imah dpt mikrowave tu ye...hehe pasni leh la tayang menu bakar2 plak

ppb_ppkp said...

pizet..memang bertuah la suria kangar tu..hiihihi..
ala pizet..akak beli microwave ni pon sebab nak panaskan lauk senang..
oven dah lama beli..tapi jarang2 sekali ler membakarnye..huhuhu

nome said...

wahhhhhhh canteknyer microvawe imah...so pasni mesti rajin memasak kan...senang bile dah ada microvawe nih, lebih2 lg sahur...panas je lauk tuh..abis citer...

AieZa said...

hahaha aku pun nak ucap tahniah la dkt suria kangar.. berjaya dia menambat hati ko imahh..

zura@iwan said...

senang la nnti ek bln posa...heating dlm tu je kan..kekeke

SyaNa said...

ikot ati mmg nak beli microwave ni
tp bile pk takde tempat nk letak keciwa
pastu bile pk tang duit yg ala2 ade takde ni lagi keciwa kuasa dua

Gieyana said...

mmg senang ada menda alah nie...just panaskan ajer kan..

^^ aku nasib baik suami sayang tolong belikan gak..hiks!

~sall said...

hahaha....bertambah rajin la ko ye..

ida said...

bila masuk jer bulan posa mesti tringat kat microwave..hehehe..

el said...

pasni x pyh susah2 nak panaskan lauk tuk sahur eh....tingggggg!!!!dah siap
hehehehe