sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, November 4, 2009

OutDOOR 1st TRIAL nikon dslr

Pelangi nan indah..cantiknya pelangi petang semalam selepas hujann

pastuuu ...matahari nak terbenam dah.

langit dah mula nak gelapp

Pelangii cantik

chakkkkkkk aaaaaaa

Pemandangan Ladang TEBU CHUPING
Taraaaa..dapat pegang cinonet ku tercayang
(huwaa..sedey..xlama lagi terpaksa berpisah ngan cinonet ni

Aksi Lompat wajb adooo



Assalamualaikum wbt semua...xdak ape nak di ceriterkan..hanyalah beberapa keping gambar yang sempat diambil semasa sessi outdoor photografi dengan hubby di ladang tebu.layanzzzzzzzzzzzz...saya masih amatur di dalam menggunakan DSLR ni.

14 comments:

MRS. K said...

cantik ar
nice shot
nice try..

ppb_ppkp said...

mrs k..tq aa....baru nak try.. maklum la...xpenah pegang lagi benda alah ni...so amik mana yang reti..hehehe..kena bykkan xplore lagi ni

el said...

tginye ko lompat..dulu ko amek olahraga ke..kahhhh

a'ah nice view...

ppb_ppkp said...

el...sebenarnya mana ada tinggi pon..aku eksyen jer tu... lompat pelan jer.. aku memang pasukan olahraga sekolah masa dulu2..hiihihi..wakil rumah hijau tu..
alah el..baru nak belajar2 snap.. amatur lagi ni.
nak kena menuntut dgn rozie lagi..

LeLy said...

wah...sonok nye imah...
lely pun minat btoi part SLR nih....
cume x mmpu lagik nak belikk....

p la mane2 kursus fotografi..kasi tajam skill tuh....

ppb_ppkp said...

lely..dah lama toi imah ngidam benda alah ni...berkat menabung..akhirnya..alhamdulillah..
aah lely..kena belajar pelan2.. kasi pandai dulu..hehehe

Zura Hasan said...

fuiyooo....
model ladang tebu sudaaa mariii....
tu diaaa aihh....
mmg cantek2 la gambaq klu kita pandai guna teknik2 dia kan imah...
leh wat duit nnt...amek gmbq org tunang/kawin kan..huhuhu

P/s: imah...kite rase awk nmpk kurus la skrg...diet ka?

zura@iwan said...

waaa..mmg cantik siut...aku sukaaa...

lama2 expert la tuh pakai dslr..hehe

pstt; cinonet tue nk gi mn lak hg nk bpisah ngan dier..hehe

♥ Eda ♥ said...

amboi kemain kak imah dgn camera bau kedai..hehe

d300 mahai tu...pinjam bole :P

alyyani said...

ewah2.. lepas ni jadi pro la ni dok practice je. ok la tu imah, ade hobi baru selain masak ye tak? jeles aku ko pun da ade dslr. aku gak nan ado...

ppb_ppkp said...

zura...kekekek...
wei..aku mana reti lagi snap pic ni.. baru try n error...nak kena byk belajaq laie ni..
p/s" zura...hehehehe...hang orang ke 100 yang mengatakan imah kurus..
wakahhaha....perasannya aku..ahhahahahha..
mana ada diet...kan lepas operate..cheq xlalu mkn nasi la.

zuraiwan....aku xreti sgt lagi.. baru try n error..nak kena byk belajar,.
cinonet tu?????hehehehe... ada la..nanti aku story..

eda..oOooo eda...ihihih..bau kedai laie tu...D3000 yang paling murah DSLR nikon,...yang ni mampu pon.uhuhuhu...tupon berkat menabung.

alyyani...kahhh..amin..insyallah..
kena belajaq dari bawah..pelan2.. hehehe...
wei allyani..seyes..aku nak beli benda alah ni jenuh membanting tulang kumpul duit syiling taw..
masak aku dah tinggalkan dah 1 bulan lalu..ahhaha,,

nome said...

wahhh...dah samat rasmikan camera baru...cantek view...pasni pulun amek gambar cantek2 tau...

ppb_ppkp said...

kak normie..hehehheh..selamat dah dirasmikan..hehhe...kena byk study laie...

nizza-abira said...

cantek arr imah...
good!!! ;))