sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, December 21, 2009

SETAHUN SEKALI







Assalamualaikum wbt semua..

MOOD RAJIN DATANG LAGI...xder aper nak update...gambar2 menu makanan hari2 dah xdak lama dah..sebab dah lama xmasuk daporrr...rasanya dah dekat 1 bulan lebih dah..
sejak2 MIL masuk wad...sejak2 saya xberapa chat...smua bungkuss.....
citer kali ni pasai ape ek..lupa plak...owhhhh...ape yang setahun sekali???? seriuss..memang saya n hubby dapat kasut Kerajaan..tapi biasa la...depa tanya size ja..bila dapat..mak oitt..besaqq la sangat...kecik la sangat.....
yang dikatakan setahun sekali ni...saya memang akan belikan hubby kasut keje..setahun sekali..
hujung2 tahun mcam ni la...YEAR END SALE la katakan..beli kat DUTY FREE kat padang besaq ni..layanzzzzzzzzzzzzz..30%.....nak pi SOGO JAUH BANGAT..hahahahah...to my hubby...terima lerr kasut yang tak seberapee ni dari isterimu...setahun hanya sekali....kasut kerajaan besaq sgt..hahaha....kesiannnnnnnnn
p/s: MACAM NAK MASUK SEKOLAH LAKS>ahahahahahahha

12 comments:

nome said...

cantek kasut..cap unta gitew....adiah tuk asben ek...akak punyer mana? ekeke...

mamashasha said...

year end sale imah...rembat je...camel tu beb.....kahhh ko nome tak henggat mintak gak????

SyaNa said...

hehehe comey je korg ni
mcm beli kasot nk msk skolah je

Dayah said...

setahun sekali kalau 2 tahun 2kali ka...??hehehe

baguih betul bini sorang ni, beli kasut kat laki

ppb_ppkp said...

kak mie..dah lama usharr...tgu YES ja n $$$ adooo..heheh..perkara wajib hujung thh imah akan beli kasut keje kat hubby...nak ka????heheheheh...kak mie nak pakai cap apa???kekeke..cap siam maw???

Bed..YES...hehihihihii...memang rembat..tupon ada 1 ja size 9UK.hahahah...kak mie memang gitew..kang imah bagi cap siam maw ka???hihihihi..

syana...tu arrr pasai..mcm nak masuk skeolah kan??hujung2 thn beli kasut..ihihihih..belum baju keje lagi...stokin.dll..ehhehe

dayah...tu laa...stahun sekali..2 thaun 2 kali..3thn 3 kali..ni 4 thn dah hidup bersama..4 thn 4 kali..insyallah..seterusnya..amin..
perkara wajib dayah..ebery end off year..YES..hehehehe.tu yg penting.. $$$ kena kumpul dari awal tahun..hahaha..berbaloi2..

el said...

huwaaaa aku lom lg sopin..sempatkah aku...
taulah dpt bonus..tp xde ms..huwaaa tp bgs jugak..leh la aku simpan dlm bank..hehehehe

camel tuk aku satu bleh hehehehe

ppb_ppkp said...

el...aku pon sopin xsakan.. RM xdak sgt..keke..
ko nak gak camel????nanti aku bagi teh cap unta.kahhhhhhhhhhh

ppb_ppkp said...
This comment has been removed by the author.
zura@iwan said...

wahhh....sthn sekali beli kasut utk hb ke...laki aku duk dpt gk la kasut kerajaan tuh..pakai gk yg tu...kdg2 beli gk yg len..hikss

ppb_ppkp said...

zura..kasut kojer jer..kekekek..
tupon kumpul $$ dulu nak beli yang Up skit la..kalo beli yang murah2 memang bleh bulan2..tapi tu la...cepat jer koyak n tercabut tapak..hihiih..
kalo mcm sandal2 tu tetiap bulan ler...maklum la...mcam2 member kan..leno la..satini la..macam2..kekekek..

Diarihatiku1976 said...

wah mesti semangat nak gi kejer ngan kasut baru ni..

ppb_ppkp said...

akak..heheheh....hari2 bersemangat hubby imah ni..hahahah..bini dia ja kureng skit smgt..