sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, March 27, 2010

HAppY



MEMANG RASA HAPPY SANGAT.TAK TERUCAP DENGAN KATA-KATA.
SYUKUR ALHAMDULILLAH.
p/s: Bukanlah berita yang mengatakan saya telah berbadan dua.tapi. ada 1 berita yang agak mengejutkan saya..dan membuatkan saya n suami teruja... setelah berusaha...dan terus berusaha..namun...belum sampai ke pengakhirannya lagi.... harus lebih berjuang..
chaiyokkk

10 comments:

mamashasha said...

imah...share lah apa happy sangat tu?
adakah ??????

ieda said...

imah..pregnant ke?
if so..tahniah..

cik mas said...

imah.. adakah...??? jika iye akak tumpang hepi and jaga diri bebaik ye.. :)

qaseh mas said...

Salam Imah
Tahniah ya..
jaga diri dan kandungan baik2 tau

~sall said...

chaiyok3. buat org tekezut je....Alhamdulillah kalau ada.

~chekuna~ said...

imah..ape nya berita..tu..share ler

ieda said...

imah...dah 2 kali akak masuk ni..citerla cepat...nak tau gak ni..

nizza-abira said...

cepat cite tau!

AieZa said...

apa agaknya ye.. anyway.. tahniahh.. klu ko sonok aku pun tumpang sonok tgk kegumbiraan ko..

nome said...

vavava..tahniah!!! alhamdulillah...