sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, May 7, 2010

ISTIMEWA Buat GIEYANA






Phewewwwwwwittttttttt..
Assalamualaikum wbt....sahabat2 ku...
dah lama xhapdet./....mcm chipssmoree.....jgn mareeeee.....
bukan ape...sebab kat rumah baru Line Berukband,,,,..very theeelembassssppp......
ni pon jenuh sgt nak upload...tapi oleh kerana PERMINTAAN dari GIEYANA...
dipersembahkan........Curtain ala deco bersama Eric..ahhahaha...layanzzzzzzzz

10 comments:

fazilzura said...

FULAWEII..

mewah nampak langsir ko ni .. sgt2 le mewah nye..

tingin nak wat , lum mampu.. sni mahei ler kalau wat gitu

el said...

walaweiiiii lawo nye langsir ko
sofa pun lawo..bila dpt g umah ko ni imah..aku nk belek tiap inci umah ko nti jaga ko..ada lebih x langsir bg kat aku :)

ppb_ppkp said...

mama aqil..hehehe...nampak jer mewah..padahal yang sedang2 ajer...ehehehh

el....bila nak terjah ni/???????
ada langsir lebih..ehehh..aku dah pas kat adek badek laki aku..

Diarihatiku1976 said...

lawo nye langsir ko

ppb_ppkp said...

kak ina..biasa ajer kak ina..murah2 ajer..ahakz

Gieyana said...

wei..macih2...mmg cantik...aku suka bebenor ngan design cenggini..simple n nice...x sure akak aku dpt buat ka idak taruk butang nie...kalau x dpt aku jahit sendiri la gamaknya..hahaha

alyyani said...

cantik sungguh langsir ko imah. living hall ko pun cantik sgt. mmg home sweet home la. pandai ko pilih kain langsir.

ppb_ppkp said...

welkam...ehhehe..aku pon sukerr...I lioke....simple ja..xsuker tadah embun..lama2 jadi tadah tahi cicak + sawang bak kata kak ina buat TIRAI tu..ahhah...
mesti buleh......chaiyokk


allyani..biasa ja allyani..cari yg murah dan menarik....nanti JOM PI PERLIS.ehehehe..nak jumpa nia n adel

AieZa said...

chntikkkk!!!! 2 thumbs upp..

ppb_ppkp said...

thanks kak aeiza