sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, December 1, 2010

tak Sesedap Mana..rupanya..JAGUNG PULUT



teringin nak makan jagung ni..akhirnya dapat..tapi..rasanya xsesedap mana....layanaazzzz ajer..asalkan dah ditelan...ada kisah disebalik jagung ni..Imah ni memang hantu jagung..tapi jagung yang biasa tu ajer..jagung kaler kuning tu..atau cup corn tu..hentam smua... tapi....tetiba sejak preggy ni dok la teringin nak makan jagung warna warni...puncanya..teringat masa gi cameron highlands tahun lepas..ada napak jual di pasar brinchang...rugi xbeli..nak ajak En rizal pi cameron..mak oiiiiii..melampau betoi..... so..taram ajer la......nak dijadikan rezeki..mgu lepas pi la Thailand...saja jalan2 memandangkan border pass dah hamoir expire..hehehe..walhal nak pulun jalan sblm kena kuarantin selama 44 hari nanti..kahhhhhhhhhhhh..buleh pulak gitu..ihihihih... dasar kaki jalan....ihihih....tgh2 dok pusing2 pekan siam tu..tetiba mata ni terpandang la jagung..makkkkkkkkkkk oiii..LONCAT2 la ilham dalam perot ni.....suh la en rizal ni stop..terus pi beli..yg lawaknya...regenya 10bath ja...bersamaan dengan RM1 hengget.. buleh plak beli 1 ketoi.....iskh2.....dia kukus..then sira ngan air gula...ngamcam tolll la...xdan2 nak makan..skali balik rumah...kedekutt Ooo ngan papa ilham ni..makan sensorang..rasakan..orang kedekut selalu rugi.....last2 dia yg kena habiskan..kahhhhhhhhhhh...buleh la rasanya...xmanis mana pon..rasanya mcm PULUT gitu......SEDAP TAK SEDAP SANGAT LA> Ilham...pueh hati kamoo dapat makan kan..heehehehhe....ada lagi 2 lagi yg dok carik lani..xpa..ada masa lagi sebelum PUSHHHH>>hehehehehehe

12 comments:

shah-ila-ain said...

ohh jagung nie erkkk...rase dia lemak2 mcm pulut pun de gakkk melekattt bila kita kunyahkan...

::Mamalyna:: said...

imah...nape kaler die belang2...

zura@iwan said...

jagung ni dpt kt mn iemah? x penah ku tgk pon..hehe

Mommy Prince said...

peh..jagung jugak ..keh3

Zura Hasan said...

jagung apa ni imah?baru pestaim nengok ni hah....

nome said...

x penah tgk jagung nih...baru pestime nampak...rasa x sedap ker?

peah @ peps said...
This comment has been removed by the author.
SyaNa said...

jagung ape kah ini
pelik nau aku tgk

maya amir said...

eh nape tak penah nmpk jagung rupe ni.. ade jual kat mana?..nmpk mcm manik2 berkaca2..die campur pulut ke? haisshh byklak soklan..heheh...

maya amir said...

re : ooo... baru ku paham:) ni bukan jagung kacuk eh? kaler die lain dari jagung bese eh..hehe..mcm ni kene gi CH laa carik jagung nih..hehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

tak penah nampak pun....

peah @ peps said...

cantik...ingatkan tasbih tadi...

Peah Speaks #17: Mind, Body and Soul...