sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, March 6, 2011

NUHLAN ILHAM HASIF IN ACTION










Assalamualaikum wbt..phewwwwwww..skali harung upload pic cinta hati kami ni..bukan apa..masa mmg xmengizinkan nak lama2 dpn laptop ni..layanzzzz..hari ni dah 76 hari usia our NUHLAN ILHAM HASIF..kejap sgt masa berlalu..tanpa di sedari...layannn

9 comments:

Yu'xan Lee said...

Aloloooo pic last tue paling geram, cekcinyer.....meh auntie kiss skt...

Rizziela said...

Kejap ajer nuhlan dah besar....boleh suruh umi bagi adik dah ni :D jangan marah yer imah :D

Adyshariz said...

kejap jer dah besar..

irma said...

alhamdulillah dah besar baby nuhlan skrg

@nie-najib said...

sekejap je dah besar... ensem besar nanti ni :)

ea_aru said...

Habis hati la mama & ayah dia........buah hati pengarang jantung...........semoga berbahagia hendaknya..amin

Gieyana said...

kejap jer kan masa berlalu..dh besar dh Nuhlan..:)

maya amir said...

dah lame tak jenguk sini.. dah nak masuk 3 bulan dah baby.. nanti pejam celik pejam celik, dah besar dah:)

arinieva said...

ikut muke ayah nuhlan nie