sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, June 1, 2011

Saya dah Besaq..yehaaa



Assalamualaikum wbt..Alhamdulillah..perkembangan tumbesaran Cinta Hati Kami dapat di Rakam setiap hari. Setiap hari Ummi pasti akan snap pic Nuhlan. Syukur..seronok tengok Nuhlan membesar didepan mata Ummi dan Papa..dah 5 bulan 2 minggu dah usia Hero ummi dan Papa. Now dah minum 4 oz tak cukup..kena bancuh sebotol lagi....(Harus order Avent 9oz plak).. belum ada tanda2 dia lapar nasi bubur lagi...byk baju2 dah x celuih (tak muat)... pampers pon dah size M..but bila malam mamipokai opsss..mamipoko size S lagi.. suka mendengar dan melihat Magic English with Disney..hari2 mau pasang ini CD..bila mengamuk.pasang ajer..diam dan terus gelak...sayang kamooo NUHLAN.. Bulan depan Ummi try buat Moi (bubur) nasi buat Nuhlan ye...

6 comments:

CeqGu said...

makin besar bertambah hensem la diaaa..:)

Gieyana said...

cepat ms blalu kan..rajing hg snap2 wt koleksi..:D

ppb_ppkp said...

ceqgu...alhamdulillah..tq.

gie..tu la...cepat sgt..terasa spt mei thn lepas baru pegnenkan Nuhlan.. hehehe..aku snap tetiap hari pic Nuhlan ni

Lyana@Mely said...

makin besar..dah leh dapat adik dah..hehehehhee

SyaNa said...

makin ensem!!
sebak kan tgk gambar anak hari2
makin besar depa..

Imah Jaafar said...

yana melly oii..xlarat lagi..bg nuhlan besaq skit..hehehe

syana..haah...rasa terharu....happpy sgt syana..,,.iman pon dah 1 thn kan x lm lagi