sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, April 23, 2009

KUTU TUPPERWARE


Bekas makanan 3 + 1= senang nak bawa bekal pi keje...hihihihi


Tempat letak garam kunyit,minyak pon boleh


Bekas bawang


Tumbler 2 liter- letak dlm peti sejuk


Semua sekali..ada 4 bekas saya dah guna letak barang dlm freezer.

Yahooooooooo..Bulan ni saya dapat Barang TUPPERWARE,...main kutu dengan member2 kakak ku di sekolahnya....semua rm 300 hengget...layanzzzzz ape benda aku dapat....syiokk...xpenah pakai barang mahal..jadi jakun seketika...
So,saya amat berpuas hati main kutu ini...thn depan leh main lagi...

8 comments:

fazilzura said...

hamboi sonok nye... tupperware mahei tu .. daku ni takat cosway mampu ler.. heheh

Gieyana said...

Best nyer main kutu....aku mmg suka kumpul tupperware nyer product..sket2 beli sbb mahal!

el said...

aku nak aku nak aku nak saaaaaaaaaaa semua..hahahaha
aku pun suke tupperware thn lasak...
ko xmo sedekah brg satu tupperware kat aku ke imah...hehehe

♥ Eda ♥ said...

amboi byk nye..aku ni mampu pkai bekas aiskim wall je..kahhhhhh

Ummi Nuhlan said...

zura: hihihi..den pon beli yg cosway..tapi ni pon sebab main kutu..nak ahrap beli sekaligus xmampu..main kutu gak berguna

gieyana: tu arr pasai...syiok gak main kutu barang ni.aku takat beli yg murah2 mampu ler...kalo nak beli skaligus..walllaa...makan ikan kering aku..ahahah

el: ko nak ke????jom join main kutu..ehhehe...wakakakak berdekah2...sedekah kat ko..hahah aku nak dapat ni pon punya ler payah,,seumur hidup ni ler 1 st time guna barang tupperware ni..kalo dak kedai rm1.90 jadi pilihan aku..wakwkakakka

eda: byk..syiok....rasa xnapak sgt duit habis..walhal byk tu jugak ahbis..ebzanya kita main kutu..egehhehehe....

SyaNa said...

meriah nye..
aku kalo part tupperware ni tak gamak nk pakai mahal2...
daku mampo beli kt kedai 99sen jek

tp mmg best la..kot nnt2 smp seru pakai hok ni..

Ryn said...

gila kentang byk tuuu..tp worth it per tupperware ni..thn lamaaaaaaaa...

Dayah @ Real Ummu said...

cik imah..cek pun main kutu tupperwear ni..dpt la merasa pakai kan.klu nak beli segedabak, jenoh la

-wijdan-