sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, April 22, 2009

TAG DARI GIE & ZURA PENANG


ni la WALLPAPER dalam laptop kecayanganku ini...betui..xtipu..

Salam smua...nak selesaikan kerja sekolah dari GIEYANA dan ZURA Penang..(baru kenai je sahabat2ku ini) tq ye..sori lambat selesaikan.... oleh kerana cubaanku untuk copy paste wallpaper destop..jadi saya amik altenatif untuk amik gamabr wallpaper destop saya guna digital....ehheheh..boleh la kot..ehheehh. tq my fren...selalu ingt saya la kut....always one bg AWARDS n TAG kt saya. Anyways thanks ya.....SO saya akan laksanakan tugas saya skrg....kekekeke.....


1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek..

TAK tipu err.....mmg skrg saya guna wallpaper ni.....hehehe

2) Bgtau nape anda suke wallpaper anda

Sebenarnya dari thn lepas...saya jarang letak wallpaper gamabr kat desktop laptop saya ni.. guna yg original..hehehe....cuma baru2 ni lepas balik dari honeymoon kat langkawi.. terus letak pic ni.pic ni masa kat tasik dayang bunting....

3) Tag 10 people

kak na mamaluq http://chekuna-rauna.blogspot.com/

syana http://syanasaid.blogspot.com/

mama alya http://savemezero.blogspot.com/

CIk Mas http://shamleen.blogspot.com/

mama syukrina http://imtiyazs.blogspot.com/

http://diariwanitabesi.blogspot.com/

elly penang http://arwendanish.blogspot.com/

eda melben mama dora http://mama-eda.blogspot.com/

kak aizah http://aizahkaman.blogspot.com/

suhida http://fazdarazat.blogspot.com/

ok......SELESAI sudah utang....korang buat ye.

3 comments:

SyaNa said...

aiyakkk
kena tag..ok..ok..
nnt gue settle kan..

Gieyana said...

Imah! baguihhnya hg..lg snap pic tue guna kamera..aku ritu pon nk wat camtu gak..godek punya godek br tau nk wat camna...hahahaha!

ai said...

kat aku pon kau pas utang kau ni ye!! :P

ok..esok aku buat..hihihi