sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, May 7, 2009

Makan Nasi kandar fatimah


gedikss santai jap sblm sampai


gediks santai 2


ni ler dia gerai nasi kandar fatimah.punya la lama saya tgu nak duduk..ramai sgt org tgu Q


lapoornye...bila nak sampai nasi ni..yang Q pon dah ramai


tunjuk yg licin dulu...pinggan kecik tu kuah tambah...(saya memang suka makan banjir)


hubby nyer nasi (lauk ayam goreng n dalca)


saya nyer nasi...pedal goreng,fishball dan daging...

Salam semua.....hari ni keje ptg...so xder ape nak buat...sesambil2 nak mengemas umah dok on internet...so update blog...sambil bukak WHO nak update pasai Influenza A (H1N1) ni..
smlm keje pagi...so ptg smlm pi kangar lagi...lepas hubby habis metting...dia balik..then terus ajak pi kangar....nak pi Pasar Malam kat stadium katanya..cari Ikan n sayur..Adoihhh..kena masuk dapor ler tenagahari ni....(dok fikir nak masak ape laaa)
sblm pi pasar Malam,pi pekena nasi ganja dulu..hehehe..nasi kandar fatimah yg selalu saya pi mkn tu arrrr....adoi...sedappppppppppp....lemak pulak la badan ku..huhuhuu..layanzzzzzzzz
lepas makan..terus ke pasar malam....pi sat je..then balik....sampai umah pon dah kul 8pm.

16 comments:

saveme_zero said...

imah..dia jual camtu je ker..kat stall erk..bkn restoran. lain dr yg lain ni

suhida said...

kat perlis ke tu ima?sedapnye..

ppb_ppkp said...

kak sue...aah..mcm tu ajer...dia meniaga pakai warung tolak ngan beskal tua je..then dia buak meja tepi2 kedai....sedapppp taw kak sue..
kalah nasik kandar kat penang tu..heheheh..mai la rasa..mai la perlis kak sue..hehehe

suhida..aah..kat perlis...memang sedapp..buh kuah banjir lagi syiok

ai said...

uik!! sempoi giler tmpt org tu jual. tp yg mcm ni la selalunya sedap kan??

ppb_ppkp said...

aah kak ai..memang sempoi..tapi sedapp sgt..murah pulak tu.... memang xpenah xdak org...nak duduk kena que dulu baru dapat

~chekuna~ said...

la.. ingat restoran.. gerai macam tu pun punya la ramai yg dtg..

ppb_ppkp said...

kak na..tu arrr,.,.berbaris tu...
mai la perlis..imah bawa pi mkn

alyyani said...

da banyak untung soh la beli 1 shoplot. lapaaaaaaa..........

shi3la said...

ko sebut nasik ganja takut haku dgr...

baayah said...

aduh, terliur plk akak tgk nasi kandar fatimah ni imah ooii...rasa lapor plk...heheh...dia jenis yg tolak beskal tu ye? bkn kt restoren? mesti ramai customer tu...

Sherbet Berry said...

nasi nih mesti sedap..sebelum bukak kedai..mesti ramai org berbaris hihi

ppb_ppkp said...

alya..tu arr pasai..tapi aku rasa, kalo dia bukak restoren mesti xbesh. heheheh...aku suker mcm ni lagi...kekkekke...xmalu nak mkn..syok je.

sheila: heheheheh..tu arrr pasai...
mesti takut dgr ek...tapi aku rasa gian nak mkn..hehehe.....memang kalo 1 mgu xpi mkn xsah...heheh..nak2 lauk pedal goreng n fish ballnya..perghhhh sedap sehhhhh

kak baayah..mai ler ke perlis ni..
aah..dia tolak beskal..memang besh...

sherbet berry: aah..memang pon... imah n hubby ler salah soerg yg selalu datang awai..tapi kena beratur....wawkakakkak.. lauk xsampai lagi..org dah mula beratur

Mama Farish said...

akak saya dok perlis jugak...sedap tu nasik...saya kalau balik perlis wajib terjah nasi kandaq menon..ala stall depan klinik menon sebelah KK tu...adeeehhh..lapaq la...

din nasharuddin said...

Inilah ayah saya punya kedai....

Siti Diyanah40 said...

Itulah ayah saya

Siti Diyanah40 said...

Itulah ayah saya