sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, May 24, 2009

Sambungan citer n pic saturday


dahagaa....

laicikang..semangkuk 2 kupang..iihihihihih (lagu ni) regenya Rm1 hengget

hubby yang kontrol macho (malu2 kucen) tgh tgu laicikang


saya yang dahaga laicikang. (singgah tepi jalan je) kat pekan jitra.


Cantik sgt lampu ni..geram ler...


Dok survey Mozek Gak. (hajat nak cari yg besar2,cantik2 gak mozek ni




Mozek utk diletakkan di kabinet dapur
Kipas Budak..comei..tecik je...colourful laks tu

wajib ada gambar gedikku..eheheh

9 comments:

Gieyana said...

kalau g kedai camni mmg rambang mata kan! mcm suma nk dbelinya...tp RM jer ler yg kurang! hehehe:D

ppb_ppkp said...

gie..tu arrr pasai..memang rambang mata.tapi bila fikir2 poket xbrape nak tebal...lupakan je la..hihihi

zue_annie said...

wah lampu tu zue tgk pon berkenan...sure mahal ek hehehhe

SyaNa said...

best nye bleh deco2 umah..tak sabar nk tgk umah kamo da siap deco..jgn lupa tayang tau

ppb_ppkp said...

zue..tu arrr pasai..tapi hanya mampu melihat dah snap pic...heheh.nak kata mahal sgt xla mahal..cuma hubby kata..xpadan ngan umah kalo nak beli. tu standard org kayo2 leh la..kita ni umah ketot je..hihihihi

syana: aah syana..rasa xcited sgt ni.memang dok pulun kumpul RM $ lani. sebab byk nak pakai duit. nakti dah siap n dah duduk..jemput ler dtg umah imah ek.mai perlis na

alyyani said...

amboi, kipas tuh! kalo nia tgk sure tak bekelip mata ia. mmg nia suka tgk kipas siling. lagi2 la kipas colourful gitu..

ppb_ppkp said...

alya..tu arr.cantik kan. letak kat bilik budak2..tomei je

~zuraiwan~ said...

uittt...laici kang tu aku suka...tp kan aku x penah mkn laici kang ada limau...hehe
best2 nye jln2 cuci mata.....tgk brg2 mmg kenan kan..

el said...

eh imah..tu semua kan ko nk letak kat umah baru nti ke..sure vogeh nti umah kooo

a'ah aku laki aku anak2 semua demam batuk selsema 1 mggu...dh pi klinik...skrg ni tggl selsema n batuk jer...kesian kami hehehe