sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, June 19, 2009

sambungan Kursus Kem Tasik Meranti part 2


snpa pic sendiri.sempat stop lepas lelah...penat woooo mendaki..


ramai yang mula2 masih bertenaga.Hubby belakang sekali nunn


then..masih ada lagi ramai..


bersama-sama member..staff nurse hospital kangar..


sebelum mendaki...dengar ceramah dulu tentang Senaman.dari pakar FISIOTHERAPY


dipertengahan dah makin kurang peserta yang dihadapan.


hubby pon antara peserta yang awai sampai

PAKAR FISIOTHERAPY sedang memberi ceramah sambil buat demo cara duduk yang betul
saya sedang posing..hubby kat belakang tu..kusyuk je

sesambil mendaki..nampak dusun durian..wallllaa..byknnya,.
ZOOOMMM buah doyannn atas pokok..sape arr pemilik dusun ni..
antara peserta yang hadir.saya yang duduk tu..hubby nampak kepala jer..dok celah2 Doktor Rohimi
Taraaaaaa....ni ler baju yang dapat masa kursus fasa 1 di harvard suasana bedong,kedah


Sambungan.....
salam..morning...malas nak celoteh panjang...layanzzz je la pic ni..
ceriter akan bersambung lagi esok..byk sgt pic...

6 comments:

~zuraiwan~ said...

penat gk eh tgk tue...sure mengah kan...kite pun cepat penat la ni..

ppb_ppkp said...

zura..memang penat..curammm sgt..
masa nak turun lagi la takut....kena break sokmo..sakit habis hujung jari kaki..

zue_annie said...

uish..sure letih gila...tp utk kesihatan x per hihihi..yg best tu ada gmbar selingan buah doyan lak

suhida said...

sedapnye durian....huu..best ek jungle trekking.dah lama tak jungle tracking.last masa tahun 2006..huhuh..lamanye..

SyaNa said...

part doyn tu yg bestt
ade kenduri doyan ke??

strawberi @ mamadira said...

gambar durian tu paling lawa..kikii