sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, July 22, 2009

CAMERON HIGHLAND Part 2


Saya with hubby n mizi kecik...dah siap nak kuar ke ladang teh..jam 4.05pm


poseee manje my lovely Ummi.


murah gakkkkkkkkk
Si kecik ni dari dalam kete lena....sejuk kot.....nampak kepala jer..hahahaha
tengah rileks2 jam 3pm sambil makan.
Aksi gedik santai dengan my sis...kak da...baru sampai jer ni..


Saya di depan pintu masuk apartment.
baru masuk..Hubby dok terjah bilik..cari pot baik punyaaaaaa
Suasana dalam bilik...ni bilik ummi n adik imah (aina)

Pemandangan dari apartment COUNTRY LODGE APARTMENT.nampak seluruh pekan Brinchang.sojukkkkkkk Ooooooo
Salam semua.....part 2,bertolak dari taiping jam 11 am...sampai di cameron highland jam 1.35 pm.terus check in. sejukkkkkkkkkkkk..mujur la pi bukan musim cuti sekolah..so rate bagi apartment so cheaper...alhamdulillah.rileks2 sat..pi beli lunch..makan2....then lepas asar we all keluar nak jalan2....Destinasi pertama..TEH BOH PLANTATION...nantikan kemunculan pic di LADANG TEH dan aksi2 gedik santai kami...walaaaaaaaaaaaa

9 comments:

~zuraiwan~ said...

owhh country lodge nih penah nengok ...utk apartment je nih...murah la kan rate bkn coti sek kan...mmg sejuk woo...

ppb_ppkp said...

aaah zura..memang murah,,dekat jer nak beli makan..nak pi pasar malam brinchang..jalan kaki jer.

fazilzura said...

aduyaiiii sonok nye ..
korg ni ala2 honeymoon lg ler yekkkk..

alyyani said...

wah, imah lama menyepi cuti2 malaysia rupenye. family day ek. bes nye! lama tak gi cameron. mesti banyak makan strawberi kan? sedap!

Bed said...

bestnyeeeeeeeeeee...bile aku nak coti2 mesia ni...imah sabtu ni laki aku plan nak p zoo taiping!

ilarazali said...

pi honeymoon ke imah? angkut family semua....hehehe....sesekali hepi2kan org tua dpt pahala tu!! erat silaturrahim.

tak pi buat bekam mcm hg ckp dolu tu? hikhik....

imah, hg ngan adik tu muka mcm kembar sungguh naa!! up lg gmbar

niza salleh said...

bestnya dia makan angin kat CH

cik mas said...

teringat waktu hanimun dulu.. sejuk jer mata kat cameron ni kan :)

~sall said...

wey...memang best gi cameron.waktu malam lagi best sejukkkk gileee.