sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, July 11, 2009

DINNER MALAM TADI


Sambal belacan sempoi


Ulam petai rebus


Dalca sayur2an (kacang panjang,ubi,terung)


Ayam Masak Sambal
Salam semua..morning....citer makanan jer hari2....ihihiihihi..sebab saya ni suka makan...
ni dinner malam tadi...kelmarin (jumaat 10july) saya keje shift petang,,,so Lunch merangkap dinner saya dah prepare sebelum saya pi keje....so balik keje malam 10pm..bar makan..mujur hubby dah panaskan dah..tq sayang.layanzzzzzzzzzzzzzzzz

12 comments:

sall said...

wey..tgk ko nye petai rebus tu,,tingin nak mkn. nak cari la..

Ummi Nuhlan said...

sall: sall,hang cuti ke hari ni??? pi la cari kat pasar minggu

Mrs. Simplicity said...

imah, ko nye entry pasal makan ni kan memberi aku idea ape yg nak masak or nak makan hari- hari tau...

sall said...

aku cuti la imah.tu la nak gi cari la ni.

tul2 tu yani..imah sumber ilham masak memsak.thanks imah ummuhh...

Ummi Nuhlan said...

alyyani: alya...aku sajer share utk hangpa smua..maklum la aku ni xder story menarik mcm korang yang dok dibandar2 besar...shoping....ada salee la..perlis mana ada.. tu yg aku share pasai benda makan jer..ihihi amik la alya..wan mesti bertambah sayang kat ko pasni..sebab byk resepi baru..hihihi

Ummi Nuhlan said...

sall..walla..layanzzzzz ajer.hihiihih..aku ni pon bukannya reti pon..main hentam kromok jer..janji konyanggg bak kata laki aku..ahhaha

mamashasha said...

menyelerakannn......!

sall said...

sedih la...ko jgn la ckp com tu,,,aku yg duk bdr ni pun x reti nak shopping.ada ngan x de sale,same je imah..kita kena la berjimat...

el said...

betul2..tiap kali ko post thread psl menu2 yg ko buat..mmg MALATOP...
mak oiiii sure melatop jubo mkn potai tu..perghhhh jgn huby ko kentut bau masyukkk sudah...kahhhh

Ummi Nuhlan said...

EL..WAKAKKAKA..KENTUT BAU PETAI...WAKKWKAKWAK

asleenda said...

kak linda yg tak mkn petai ni pun tgk terliur...
adoyaiii...
cam no ni jang...
hehhehe..

A.I said...

kau ni mmg rajin betol la memasak!!!