sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, August 13, 2009

Genting lagi...layanzzz..marathonnnnn upload.


Ngerinya bila tgk jalan yg aku lalui ni..huuhuhuhu....mcm ulaq kena palu...kami turun semula ke bawah..tak ikut jalan kuala kubu bahru pon..sebab nak ke sungai buloh...tu yg patah balik..jadi kerjaaaaaa betui la bebudak berdua ni..ihhihiihhi


sapa lagi cunggggggggg


senyummmmmmmmmm.cakkkkkkkkk


dah nak balik dah...dalam 1 jam jer lepak sini..xmain ape pon...cuci mata sambil snap2..gedik santoiii


main ketuk2,,lepaskan 10sion n gerammmmmmmmmm...layanzzz je B ek.

main indoorr..gilerr tol..mcm gian tu..uhuuh.habis token..pi tukar...uhuhuhu..tapi xmenang pon...ampehhh tol...cessssssssssss
'

ambik gambor ngan ulat..alahaiii rendangnya daku...


assalamualaikum...bleh tumpang masuk umah hang dak?????en mat salji...kahhhh

congek skettt

8 comments:

Gieyana said...

dulu aku penah posing kt entrance tue..skema giler..hiks!

best sungguh tgk hg jalan2 yer..:)

SyaNa said...

best nye ko jln2
lama wo tak gi genting

ppb_ppkp said...

gie...hehehe..jenjalan poket kosong da.....geget jari je la..uhuhuh..ni la dia xdak planning ape..terus berdesuppp..

syana...aku pon lama x pi.. besh ke...huuhuh..aku lagi besh kalo ada riban2 dalam hand beg ni..ehhehe..
syana umah ko kat mana???aku hari tu tingin bangat nak pi kenduri ko..

zura@iwan said...

best2 weii jln2 wpun x masuk...penting jejak juga kaki ngan bdn tu sambil2 posing ko...

Reena said...

bestnyer gi jalan2...reena dulu gi honeymoon kat sana...teringat bila tgk gambar2 akak

Bed said...

amboi...sakan hang makan angin nooo

nome said...

wahhhhhhhh imah..cam org berchenta plak..sonoknyer...jeles la akak nengok...huhuhu..dah lama x gi bercoti...nnt kalau dtg kl lg, habaq kat akak...leh la kita jmpa...n'way semoga imah and asben hepi selalu

el said...

x bleh tahan tgk pic no. 2 tu
tangan...alahaiii hehehehehe