sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, August 29, 2009

PROJEK HARI INI

salam semua..jeng..jeng..hari ni sabtu..yahoooooooo...xkena keje..so lepak dirumah..
ada projek la hari ni....jeng..jeng....lani tgh dok bersilat didapur..sekali2 imah jenguk lappy comei ni...malam ni imah update ape imah buat didapur k..walaaaaaaaaaaaa...
TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

5 comments:

Gieyana said...

walaaaa...x keja yer...

wei, aku g buka posa kt umah hg bleh? hahahaha

Aku nak balik kg nie...:)

J@J@ / Bini The Rock said...

alahaiii..coti ekk??
saya keje lorr....tp dah nak blk dah ni pon!

Selamat hari Merdeka!!

;)

el said...

haaa amek kau..bersilat segala haaa
sure gempak menu ko nti kan...
aku nak tgk..ada tak aku bersilat balas tgk menu2 ko...sure malatop mak

ppb_ppkp said...

gie..mai la...
aku xkeje...coti...
mai ler gie..
tapi aku masak biasa jer..ahakzzz
btui ke nak datang?

ppb_ppkp said...

jaja...aah..hari ni coti.. xkena oncall..esok kete ptg..
so hari ni bersilat skit..hahaha
gempak xgempak...malam ni citer lain..ahahha

el..kihhhhkih...
tu arr pasai..aku guna silat pengantin jer el...malam ni aku upload pic...penat seh buat benda alah ni..tapi sebab request n aku pon teringin nak cuba..layanzzz ajer..ihihi