sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, August 30, 2009

MOOD RAJIN-AHAD & Juadah berbuka Ramadhan ke 8 sabtu


Sudah pasti murtabak ..bawa balik 10 keping...makan..makan...


Nasi Ulam ibu mertuaku..hahahaah..sodappp OOooooooooo


antara juadah...ikan plotan goreng,ikan ketuka bakar, sayur kacang buncis ngan teluq,
paru goreng sambal (yang ni saya bawa dari rumah)


Taraaaaaaa...


kelebek2 freeze..jumpa lemon..apa laie..rebussss.then belah 2..terus perap sekali.


Salam semua..apsal hari ni dan semalam saya terlebh rajin daaa..
smlm buat murtabak..hari ni perap ayam..nak bakar...(tapi bukan nak bakar hari ni.. nak bakar esok Isnin) coz lagi lama perap..lagi shodap rasanya..)..hari ni rajin update blog..rajin kat dapur..rajin kemas rumah..dan macam2 la..apsal eh.....pelik2.....layanzzzzzz ajer la pic ayam yg baru dperap occay..wslm

sekali harung la...upload pic menu sabtu....terkejut.tergempar..terus saa berdesup baliik umah MIl..berbuka di sana..sebab saya kan buat murtabak..nak bagi kat MIl..saya plak dah masak utk buka..buat sambal paru jer..so..bawa balik sekali ke rumah MIL...

9 comments:

zue_annie said...

wah betul2 rajin ni....

bagus la...dapat pahala masak bg org lain mkn tambah2 utk suami hihihi

ppb_ppkp said...

zue..tu arr pasai..memang tetiba angin rajin menjelma..haha..
harap2 sampai bila2 la mood rajin ni..
amin...

~sall said...

sedap3. anto kat aku cikit looo...

cik mas said...

imah ni memang rajin laa... beruntung tul suami imah ni tau. imah nanti up resepi murtabak tu ye.. memang look marbeles la :)nt

ppb_ppkp said...

sall....meh alamat aku pos kat hang..kahhhh

cik mas: rajin ni ada angin..heheheheheheh..okes nanti imah up

Bed said...

wei mavelesssssssss aku tgk ayam tuh!!rajin hang noooo..takpa buat selalu....hehehe

ppb_ppkp said...

bed..xtaw mabeles ke x laie..coz aku xbakar hari ni.esok isnin baru nak bakar..aku perap 24 gitew..ahhahah...hari ni aku bakar sotong jer..nak buat selalu xleh la..kena ada angin..hahah

ppb_ppkp said...
This comment has been removed by the author.
el said...

wei bak jugak resepi perap ko..nti ko tempek kat ayam bakar tu pya resepi..aku x penah lg buat ayam bako...haaa tingin sgt nak ras buatan sndiri...boleh ye imah...

ikan ketuka tu xpnh dgr lakkk...
suami sayang
mil pun sayang lebih2 lg le kat menantu...jelesnyerrr