sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, August 6, 2009

WELCOME TO DA WORLD-ADAM AIMAN- Lawatan RASMI ke rumah AJA


ADAM AIMAN..memang sejati muka AJA


Saya posing sat ngan aiman


saya bersama aja, ummi ku dan Ain Az Zahira (ain baru umur 47 hari) kesian kena tinggal..Bonda ain pi putrajaya..ada interview.sabtu ni baru nak balik



Loving Couplee.AIN DAN ADAM (ain baru 47 hari..adam 7 hari..)

http://ajaluvshoobailey.blogspot.com/

Assalamualaikum wbt semua....lama xbersua..bizi..bizi....hari ni nak story pasai petang kelmarin..lepas habis keje..saya terus ke Kangar.Saya ke Makmal hantar sampel Makanan.. saya siap bawa ummi ngan AIN sekali...memang sakan jalan..ummi pon bosan dok dirumah..so hangkut sekali.Ain pon gedik jer nak ikut..xtidoq langsung...
lepas antar sampel..terus ke rumah aja di Taman Aman...sebab dia baru bersalin anak sulong.AJA ni saya kenai dalam forum. memang syok kawan ngan aja..wpon baru kenai..aja ni pon menanti lama utk dapatkan cahaya mata.. akhirnya..berkat kesabaran dan usaha hang laki bini..akhirnya...penantian hangpa berakhir.. doakan kami laks ek aja..apepon..layanzzzzzzzzzzzzzzzz..

AJA akan balik berpantang di MELAKA esok (jumaat 7ogos 2009 )..AJA ni sebenarnya asal dari MELAKA (org kG KAK AIEZA) ehhehe..dia ngan hubby dia datang ke perlis ni sebab keje di sini..aja pon dah pandai cakap utara taw... chaiyok aja..nanti ko dah habis pantang..kita pi NAT sama2 ek (Nat tu = pasar tani) kahhhhhhhhhhhhh. jumpa lagi aja..

11 comments:

KasiH said...

congrats aja!!

eh imah..ain dah keras eh tengkuknya...kemain tegap tuh...memg sesuai laa tu Adam & Ain..hehehe

AieZa said...

a ah la kepala si ain az zahra sudah kerassss.. tegak je kepala dia..

melawat gak ko ke tmpt si aja ehh.. senegeri.. dekat lak tuu.. haruss la wat lawatan rasmii.. hehehe..

fazilzura said...

tahniah AJA>.

cm kenal je aja tu .

alyyani said...

oh, aja org utara eh. tahniah aja! kite berforum2 gitu je kat m.com tuh. :D

~sall said...

tahnia aja!!!

wahh...semangatnye si ain tu.geram pulak,rase nak gigit je.adam... cpt besar nanti blh buat kwn gado2 ngan ain tu.hihihi..

zue_annie said...

tahniah....wah bestnya kan ..kita ni kena usaha lbh gigih lg la imah :)

ppb_ppkp said...

ryn: aah...keras dah..tapi kadang2 kepala dia goyang2 gak..kena pangku kalo dukung...dia ni ngade..nak dukung mcm org besar..

kak aieza: aaah..dah tegap..baru 47 hari..ihihhi..sebenarnya dah lewat pi jenguk aja..baru jer taw dia dah bersalin.tq sebab bgtaw.. aja dah bgtaw..tapi dia msg no lama..so xterima..sorie aja.

zura:ape yg xkenainya..teman sepermainan kita di m.com

allyani: aja bukan org perlis..dia org melaka..

sall: ain lani dah 4.5 kg dah..baru 47 hari...aku pon geram..rindu hari2...xsabar nak balik main ngan dia kalo kat opis.

zue: insyallah..sama2 kita berusaha n berdoa..amin

el said...

tgk bby ni rs nak lg le..rindu
tpi adoiii aku plak x larat nak jaga..kahhhhhhh
seyes rindu betul..w/pun arwen bru 8 bln
kahhhhhhhhhhhhhh

muka adam sejibik mcm mak die lah...:)

~chekuna~ said...

tahniah aja... lama x masuk m.com

miemiey said...

lawanye ain ,,bleh pjm seminggu...tingin benor aku nk ank puan,,cuma nsib je tak de rejeki..huhu...cuba kak ko tya ..kwn ko tuu petua apa die guna dpt bb???hahaha...

AieZa said...

PEMBETULAN
aku bukan org melaka.. laki aku je org melaka.. aku org bangi la sekarang.. hehehe..