sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, September 25, 2009

Cerita 29 ramadhan..seronoknyaaa





Meriah...masa b erbuka 29 ramadan..semua dah balik..semua ada,.
juadah berbuka pon penuh xtaw nak letak mana dah..
juadah berbuka ramadhan 29..satay

umi tersayang dok tolong anak menantu bakar satay..abah plak dok kalut dengan rumah dia..kemas sana..kemas sini..abah memang rajin,

muka gedik Nurul (adik bawah saya) hubby dia yan dok bakar satay tu,umi dan saya, dan budak montel baju belang bawah saya tu..Mizan,.anak kakak saya (kak da)

Biras sama biras bekerjasama...apa yg penting KERJASAMA...chaiyok..
masa ni pukul 5.30 pm..hubby dah mula layu..hahah..sabor..lagi 1 jam lebih nak buka
yummyyyyy.,,satay menu wajib family saya kalo raya or kumpul semua beradik.






tukang potong isi ayam,tukang perap,tukang cucuk,,saya la tu.,.
kakak saya (kak da) baru sampai..saya dah buli dia cucuk satay..hahahha

tu diaaaa.....kalut sgt..dengan kua satay xbuat lagi..dengan baru beberapa batang dicucuk...
antara bahan perapan yg lain...satay daging,ayam dan burung Puyuh harus ada aksi gedik santaiku..hahahahahha

4 comments:

el said...

haaa npk sgt tak nyempat2 haaa
smpi beralas ngan paper je lauk pauk tu...hehehehe...

tak sabar nk tgk korg berdua posing di hari raya ngan baju raya itam puteh tu :)

ppb_ppkp said...

kikikekekekeke....tu arr pasai hari
nak mkn atas meja..xcukup kerusi..
el...xbyk la pic aku dihari raya dengan baju itam putih tu.uhuhuh..

KasiH said...

sate harusssss ada...hehehehe...ratu sate ko ni imah...

noorcahaya said...

suasana kampong..... oh best nyerrrrr