sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, November 18, 2009

POSING SAWAH PADI a.k.a BENDANG










8 comments:

mamashasha said...

imah...pose yg aku nantikan....aku tgh imagine gambo berlari2 kat bendang mcm dlm nurkasih tu.....

zura@iwan said...

wahhh....posing di bendang tuh....mcm buat drama je nih...

MRS. K said...

kekeke..
leh buat drama..
nyway nice shot..

jom join giveaway saya..senang jer

J@J@ / Bini The Rock said...

Bestnya klu ada kamera gedabak tu yer...boleh posing maut!

ishh! sya jd jeles pulak...tgk gambar2 semua lawo!

eikasyaza said...

huhu..kak imah nmpk kurus..ape rahsie anda..kongsi2 la...

ppb_ppkp said...

bed...pose lari2 kat bendang aku xbuat lagi..nanti eh..tgu hari aku turun bendang cari ikan baru best.. hari tu malas nak main lari2..wakakakak..ko ni pengaruh tv la bed..hihihi

zura...aaah..bendang kat dekat jer ngan rumah kami yang tgk buat tu..

Mrs K,hehehehe...tq...drama bersiri..hehehe
imah suker ngan giveaway ni..tapi xreti sgt la..nanti imah terjah ek
kekeke..

Jaja..syiokk Ooo..apa lagi sambar la satu..sambar la..(hasut..hasut.) hiihih.
jeles..huwaa...jgn la jeles jaja.. kamera biasa pon bleh wat mcm ni..

feeka..ko orang yang ke 103 kata akak kurus..hihiihih..amin..amin.. semoga maintain..hahaha.
skrg ni nampak gayanya ada peluang nak naik smula..kiikkiki..
rahsianya????jeng..jeng... mana ada rahsia la.. akak kuar dari wad hari tu makan xlalu la..

alyyani said...

posing jgn tak posing imah... :D

el said...

cantek2...
pndai ko posing eh
leh jadi model sawah bendang ni
kelmarin aku g k.nerang
tgk swh padi dah mcam tasek
ujan ari2 la eh..huhuhu