sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, December 4, 2009

REDEEM


tukar dengan 100 kupon..(harga asal RM329)

tukar dengan 170 kupon (harga asal RM269)


Assalamualaikum wbt...dah lama tak berupdate blog ni....dengan macam2 dugaan Allah swt duga imah pada mgu2 terakhir 2009..tapi xpa..kena bersangka baik denganNYA...ada hikmah di sebalik dugaan ini..akan kuharungi dengan cekal dan tabah...
Alhamdulillah..kesihatan MIL pon bertambah baik..begitu jugak la dengan saya..cuma kadang2 ja masih terasa badan ni letih....xmaw membebel panjang... layanzzzzzzzzz ajer la barang2 dari COSWAY yang saya dah redeem..maklum la...kupon pon bleh tahan...layanzzzzzzzzzzz..
periuk tekanan dan blood pressure...dua2 presure..hahahahah....kenapa yer dua2 Preesure???adakah????saya stress?????ihihihihihihihi...
thanks kepada smua kenkawan blogger yang sudi singgah di blog saya ini yang memberi komen sokongan dan nasihat..sayang kamoooo smua...chaiyokkkkkkk

9 comments:

Gieyana said...

hohoho,,dpt redeeem brg yer..bleh pinjam tak?hehehe

el said...

fuhhh redem brg best la...
ape yg ko buat smpi leh redem brg cam tu
hahahahaha...papepun takecare ok

ppb_ppkp said...

gie...hoohoho tu arrr..dapat redeem. boleh ajer.ihihihih..

el...dah lama dah simpan kupon..
apa aku buat?>??aku beli..aku dapat...aku kumpul..aku kira.. dan aku redeem..mudah kan?? dua2 free.
kalo nak beli periuk tekanan tu..harganya rm299..n kalo tekanan darah tu rm329..
aku xperlu bayar ape2...cuma tukar dn kupon aku...chaiyokkk

alyyani said...

oi banyak nye barang. barang best2 lak tuh.. ko member cosway ye imah?

ppb_ppkp said...

allyani....aaah..aku member cosway sejak 3thn yg lalu...best ooo jadi member...barang2 dia murah..n berkualiti.. perghh..promote tu..

oYa said...

huhuhu periuk tu kan kalau buat sup tulang cpt empuk kan,,kan

nome said...

bestnyer dpt mcm2 pakai kupon tuh....brg2 pun sgt happening...untung imah...

ppb_ppkp said...

oYa said...
huhuhu periuk tu kan kalau buat sup tulang cpt empuk kan,,kan

aaah oya.....tapi xtry lagik

kak mie...tu la..syiokk..nak kena kumpul lagi kupon ni....

zura@iwan said...

wah...redeem brg tu...hebat2 nye..