sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, January 28, 2010

Bila TEKAK kampung Like ME...


peeewitttttttttttttttt.....hari ni keje shift ptg..so sepagi dirumah..mcm2 benda buat..rileksss..
laporrr la pulak....nampak ada daging cincang dlm freeze...belek2 KC...ada makaroni,myk zaitun n sos pasta...huhhh.....rasa nak try buat.....try ajerrrrrrrrrrrrr...skali dah siap..huhh.. memang tekak Kampung la saya ni..xleh nak telan weii....so.......kesimpulannya....masak nasi ajer la mkn ngan sadin..baru pueh...

7 comments:

el said...

kalo aku dekat ko harus ko bw semua yg ko msk tu..sedap weiii
aku tekak org kampung ngan western kahhhhhhhhhhhh

aJA said...

kalo aku makaroni pun aku lanyak masak cam mee goreng jek.sedap jgk.xyah nak berminyak zaiton n dagin cincang pon.hihihihih
kalo ko xabis meh anta kat opis aku neh.kejap je licin.

SyaNa said...

hehee..sardin gak best kan

mamashasha said...

aku apa bg sumer telan....makaroni pun org kampung makan gak....

nome said...

sedap tuh! mmg sama ar tekak kita...tekak melayu...x leh la nak idop kat luar negara...ekeke..

zura@iwan said...

x penah lg haku try buat....spagetthi penah la.

alyyani said...

hehehe.. aku tgk berselra je imah. tp tu la, bila tak kena dengan selera tekak, tak bole gak kan?