sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, January 29, 2010

Kan Best kalau....












wahhhhhhhhhhhhhh....mesti cun kan..uhuhuh..kan best kalau..leh wat mcm ni kat rumah..
uhuhuh..tapi memerlukan $$$$ yang agak byk jugak ni......hrmmmm...xpa...pelan2 imah oit...
tgk gambar pon ok la jugak...idea..idea...

11 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..i like too...bestnya kalau umah kemas n cantik cam ni..

el said...

hahaha tu sure ko amek kat deco bersama eric..a'ah cantek n selesa jer deco2 tu kan...kalo aku dpt..xmo pi keje dah...kahkahkahhh

zura@iwan said...

mmg suke kan kalu umah kita bleh buat cantik & kemas cm tu..memerlukan byk kos. haku pon duk fenin abis duit deco umah nih...hikss

NurShahFamily said...

ye la imah nur pun suke... hehehe ... mmg cantik n sgt2 bersyukur kalu tetiba hubby buat cam nie hehehe

saveme_zero said...

IMAH..KLU RUMAH KO MCM NI,HARI2 AKU DTG...MUAHAHAHAHA

Gieyana said...

mmg cantik siut..harap umah aku pon jd camni nnt!kahhhhhhh! verangan x hengat tp duit x dak..berdekah3!

::Mamalyna:: said...

cantik kan...bilaler umah nak kemas n cantik camnie...

mamashasha said...

Ya imah itu kalau..kalau blh aku pun nak tapi..

~Eila @ Along~ said...

imah..pelan2 kumpul duit..bila dah cukup haaa terus buat..sure rase puas hati...ade $$ ko leh upah eric ataupun rizalman wehhh...kalo takde duit cam aku ni...copy dr majalah sajek..hahahhaa

alyyani said...

cari idea imah. pelan2.. yg penting, korang da ade pun rumah sendiri..

~sall said...

Wahhh....mmg cantik giler. Aku pun suka hiasan segini. xpe kita pelan2 kumpul wang k....