sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, January 21, 2010

tertunailah hasrat dihati

Beli kat sini..boutique kat TESCO loq staq.
Beli baju n seluar...shantek seluar ni...harus tejah lagi ni 25hb ni..hehehehhe.. baju tu regenya RM59 hengget..seluar tu rm69 hengget..

phewwwit...dah lama x beli baju..maklum la..pi keje pakai uniform..so sesekali soping baju..ajak teruja..ihihihihi,..layanzzzzzzzz

7 comments:

mamashasha said...

cantik blous tu baper hengget tu imah?

shah-ila-ain said...

lama tak masuk blog imah ni...wahh shoping baju baru yerr...akak pun dah lama tak membeli...jom lah jalan blog akak..

zura@iwan said...

bestkan weii...hg p keja pakai uniform tak yh nk fenin2 pk stiap hr nk pakai bj p keja mcm haku nih..hehe

Ryn said...

cantek corak blouse tuh...

nome said...

canteknyer...apa kata imah pose dgn baju2 itew...ekeke

Dayah said...

dayah suka pakai uniform sbb bila di luar waktu bekerja, lebih berseri tanpa uniform,silap2 orang tak kenai..ni hari2 pakai baju biasa, dah bosan ..

el said...

aku lg sempoi
g keje ikut suka ati nak pki baju ape
casual je..tshirt ngan jeanss x pyh susah2 nak fikir beli baju ape...hehehehe