sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, March 6, 2010

MOOD RAJIN KEMBALI-yahooo

MOI SUP AYAM- bawa pi Opis.
Gulai ikan termenung perut labuh dengan Bendi- panas2 dari kuali shoot pic ni..
imah suka buat gulai dalam kuali...rasanya lebih kick kalo buat dalam kuali berbanding periuk..

licin......sebab dah lama dah air tangan ni xdirasa Oleh En hubby..
memang dah lama sgt xmasak gulai2 ni...

Butter PrawN xberapa nak jadi..ahhahahaha..Guna Planta ajer....n ButtEr Cereal COSWAY punya tu..tapiiiii..licinnnnnnnnnnnn


Panas-panas dari Kuali lagi U.


Salam semua...kelmarin..5march...angin RAJIN telah Menjelma..tapi blur xtaw nak masak ape...alih2,..menjadi jugak la...mujur la angin R ni ada...harap2 angin R ni sentiasa ada... yahoooooooooooooooo..layanzzzzzzzzzzzzzzz

9 comments:

el said...

mengancam abissss hahahahahaha
mesti satu periuk nasi abis en. huby ko makan kan..hahah yelah lm x mkn makanan lazat menyentap jiwa raga duniawi ko..hahahahahaha

ppb_ppkp said...

el..taw xpe..aku masak 2 pot beras....licinnn ko....kesian plak..dah lama x masak..asyik mkn bungkus ja..uhuhuu..
wei..jadi x nak dtg??

belogpizet said...

2 la lama x tgk menu kak imah...nasib dah ada blh cuci mata...hehe

hasni said...

nak sket udang tu kak imah
haha

suhida said...

imah,pandai tul ko ni masak..geram je tgk gulai tu.cicah sambal belacan,,sedapnyeeeeee....haih!~

AieZa said...

xjd ke butter prawn.. ok la tuu.. masuk perut sama gak nnt.. hahaha.. tp nmpk sedapp jerkk..

~sall said...

nyam nyam nyam.....sodapnye udang....saje je ko ni snap gambo udang dekat2. leleh air liur aku oiiii..../

zura@iwan said...

wahhhh...tgk pon tliur haku....lama ang x msk kan...sure si somi mkn licin...air tgn bini...

Alimaz-Kembara Terasing said...

wow...kami buat gulai ketam kemarin....