sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, July 8, 2010

ceMpeDaK..YUmmy...puaS..


moooooddd....datang la mood RAJIN......ehemm.ehemm..
dah lama x update.......hari ni baru ada skit MOOD RAJIN..walaupon xbape chat.tapi go imah go..kena kuatkan smgt..chaiyokkkkkkkkkkk..
dah lama nak mkn buah ni...akhirnya..rezki...member hubby bagi..tq sgt pada dia...
act..buah cempedak ni musim xstart lagi masa 2 bln lepas..lani baru ada..tupon skit2 jer....
ada 2 bj..kecik ja..tapi isinya manissssssssss..........ada la dlm 10 ulas sebj tu..goreng skit ja.. gagah jg berdiri sambil makan yg mentah...tgk2 tgl skit ja utk digoreng....saborrrrrrrrrrr jer la imah oit....layanzzzzzzzzzzzzzzzzz

11 comments:

Rizziela said...

Sedapnya Imah. Kat sini dah nampak dah gerai2 tepi jalan dok jual..boleh p cari ni...goreng amat2lah shedap sekali

SyaNa said...

hamboi sedap nye
cempedak goreng ni puas kalo dpt goreng sdiri
sbb kt luar tu org jual mahal sgt
tak garing plak tu

ppb_ppkp said...

kak ziela...mmg yummy..grg ngan tepong yg rangup..walaaaaaaaaaaa.. mkn sampai biji2 skali..hahaha..
owh penang dah ada ek..perlis blm nampak bayang2 lagi org dok jual tepi jalan ni..

syana....amat puehhhh... aah.. kalo kat luar..depa grg xgaring kan...mmg mabelessss.puass..kt tgk pasni apa lagi yg tekak ni nak..tungguu...

Diarihatiku1976 said...

AKAK MEMANG SUKA MAKAN CEMPEDAK GORENG NI....

J@J@ / Bini The Rock said...

Kat perlis dah musim buah cempedak ke?

johor blom lagi. Baru sebok durian , manggis, rambutan yg keluar dulu...

Mama Sara said...

kak imah..makan selagi leh makan...
pastu kenalah pandang jer...hehehehe

ieda said...

imah..kat sini banyak sgt cempedak..berlonggok2 org jual kat tepi jalan.

el said...

wanginye cempedak goreng..pasni nak g beli nk goreng lor

~ sall~ said...

sedap2. Lama xpekena cempedak goreng. Kat sini belum nampak lagi buah ni.

FaiiYatt.com said...

wah imah..ni kira mengidam la ni...hehe..sori mungkin tak kenal..saya dari forum mengandung.com..saya doakan imah selamat sampai bersalin nanti..penantian 4 tahun imah tu, Allah saja yang tahu kan...doakan saya jugak ye!

Ummiross said...

uishh kalu macam ni ummiross pun mengidam jgk,yum..yum...