sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, June 11, 2009

HOME TOWN-part 1-5june2009


selepas kekenyangan..hubby masuk kete lupa bini sat..hiihhi


singgah isi perot yang kelaparan di subaidah nasi kandar.sempat amik gamabr kedai jer..gamabq menu kitorang terlupa nak amik..laporrr sensangat...



tu diaaaaaaa...mcm nak balik setahun tu



antara barang2 yg dibawa balik..penuh kereta..memang xleh tumpang..ihihhii



wajib adooooo pose dlm kete..wakakkakak..muka pucat lesi..malas sgt nak make up. masa ni dah 7.30 pm..dok jam kat aloq staq....


salam semua....banyak betui pic yang di transfer dari kameraku ke laptop..... 585 keping semuanya....walaaaaaaaaaaaaaaaa..byk...giler kentang...so,layanz gamabr jer la...saya malas sgt nak celoteh n membebel panjang....bermula dari 5 june 2009,bertolah dari perlis lepas hubby habis keje..saya habis keje jam 2pm..hubby laks 7pm...so,lepas hubbyt habis keje..kami terus bertolak ke Taiping.(saya lepak kat opis hubby sementara nak tgu dia habis keje)...layanazzz pic2 ini. (bertolak jam 7.15pm....singgah makan di SUBAIDAH nasi kandar di penang tepi highway tu..then sampai TAIPING jam 10 pm.layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

7 comments:

~zuraiwan~ said...

TUDIA.....PENUH KETA BRG2...

ppb_ppkp said...

wakakakak...tu arrr pasai..mcm nak balik 1 thn....sebenarnya...aku balik meniaga daaa....org kg kirim abrang2 dari padang besar...toto la..narita la...tikar la..periuk la..beg la...buah laici la..mcm2..

SyaNa said...

ko sama mcm aku..blk kg tak smp 1 week brg tuuu diaaaa penuh kete..
blom ade anak lagi tu..
hahahaa

nasz said...

ya Allah, byk nye brg ko bwk.. aku yg dah beranak pinak pon tak byk mcm tu imah oi...

tak pe la, nak buat camane, dah org kirim kan. kena caj duit minyak skali ni

ppb_ppkp said...

syana..ihihhihi..kita serupa...tu arrr pasai.....asal aku nak balik kg je..mesti xpenah ksoong bonet kete n seat belakang..sampai kat tempat duduk aku pon letak barang..siap b ersila tu.heehe...tu arr pasai syana...ni lum ada anak..

nasz...tu arr pasai...lum ada anak laie barang dah penuh kete,,,dah ada anak esok...iskh2.....mesti kena beli yg jenis ikat kat kete..ketak barang dlm tempat tu..ap;e eh namanya...eh.ko xbersalin lg ke

zue_annie said...

hehhe bnyaknya..nnt ada anak kena kurangkan pesanan brg la ek hehehheeanishe

♥ Eda ♥ said...

amboi barang kemain byk...ngalahkan beg aku nak balik msia..kahhhhhhh