sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, June 11, 2009

HUTANG TAG

Salam semua...hari ni masih MOOD bercuti.saya masih lagi berlingkar mcm ular sawa..ihhiihi..
hubby baru jer pi keje..so,pepagi ni xtaw nak buat ape,sementara nak proses kain KOTOR 2 kontena tu..ihihihih.layanzzzz blog dulu la..(ptg ni nak ke hospital laks) apoinment dengan Gynae.so,saya nak langsaikan HUTANG dari MAMA NAJLA dan MAMA AINA serta MAMA NIA.rasanya ramai yang TAG saya pasai ni..dah luper la saper lagi..so,sesape yg tak tersenarai kat sini mintak MAAF sangat.xdan nak belek2 entry lepas..ehheehhe..TERIMA KASIH sangat2 kerana sudi mengeTAG saya..nanti2 saya akan cuba selesaikan TAG hangpa semua dengan kadar segera.(ni maklum ler...cutii...lupa bawa balik laptop..)hiihih..layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


1. bekas kekasih saya adalah...SUAMI SAYA SEKARANG hihihi...dia 1st love saya...

2. saya sedang mendengar...MHI TV3,fedtri n abby abadi mengacara...

3. mungkin saya patut...berhenti dari mengadap laptop ni.dan terus ke dapor habiskan membasuh kain....tp x bole.....

4. saya suka...bercuti dan berjalan2 bersama hubby saya TERCHENTA

5. sahabat- sahabat saya...member opis...ada laki dan pompuan..

6. saya tak faham...bila ada org yg masih tak faham QADA & QADAR ALLAH,bila orang kawen lama skit xdak zuriat mcm saya n suami..mulut tu mcm tempayan....

7. saya kehilangan...cincin pemberian hubby masa 1st anniversary kami.hilang 2 bulan lepas..smapai hari ni masih mencari..

8. ramai yang berkata...aku dah semakin Slim...adakah kerana aku stress...

9. cinta itu adalah...indah jika disulami dengan KASIH,SAYANG...dan...I LOVE U

10. disuatu tempat, seseorang sedang...xdak sesape ler kat rumah saya ni..saya 1 jer...

11. saya akan cuba...menyelesaikan semua TAG2 dari hangpa yang TAG saya,..dan upload pic2 sepanjang bercuti serta story mory...ehhe

12. telefon bimbit saya...NOKIA 6610

13. ayat selamanya membawa maksud...4EVER...

14. bila saya terjaga...saya mesti amik termometer...letak dlm mulut dan check BBT serta tgk wajah hubby..

15. saya paling meluat...bila tgk budak2 mat rempit bawa motor tak ingat dunia.

16. pesta / parti adalah...tempat berkumpul dan bertemu rakan- rakan / kaum keluarga

17. haiwan yang paling comel pernah saya temui...hamster kat rumah member saya...

18. peringkat umur yang paling menyeronokkan...masa study..18 thn-22 thn..masa tu memang syiok...dapat kenai hubby,dapat diploma dan terus dipostingkan ke negeri kelahiran hubby PERLIS

19. hari ini...hari KHAMIS..mood cuti lagi..tapi ptg ni ada apoiment dengan GYNAE

20. malam ini saya akan...ke rumah MIL untuk malam nasi di sana.,

21. esok pula saya akan..cuti lagi...yahooooooooooo...xdak plan lagi.

22. saya betul- betul inginkan...ZURIAT buah cinta saya dan HUBBY.

23. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...mak oit,...apsal rasa kembang jer muka ni..

24. pusat membeli belah @ arked permainan...pusat membeli belah

25. makanan barat @ jepun...barat

26. bilik terang @ gelap....GELAP>.....ROMANTIK GITU

27.Makanan segera adalah.....KFC,MC d,PIZZA HUT..hik..hik..

28. ayat terakhir yg anda telah katakan pada sesorang....SAYANG,JAPG JGN LUPA BALIK AMIK AYANG TAW,ADA APOINMENT JAM 2pm...MALAS LA NAK DRIVE CARI PARKING DI HOSPITAL..ihihhii

29. siapa yang ingin anda tag...
rasanya semua dah buat...tapi xpe..saya nak TAG CIK MAS.

No comments: