sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, June 11, 2009

Cuti-cuti Malaysia-part 3 Hot..Hot..mandi manda





sebelum balik..basuh baju yang dipakai masa mandi tadi..senang..balik terus sidai

akhirnya OPAH (ummi) turun gak..atas desakan kami..hihihi..sojukkkk


mari belajar berenang dengan PAKTEH


opah (my ummi) sedang menunggu anak cucu mandi..siapkan makanan.


tok ayah (abahku) tersayang sedang tinjau alam..dan mengawal anak cucu mandi.kira penyelamat ler ni


sempat gak saya pOSE....EHHEHEHEHE


hamizi yang berani..tak takut langsung..siap selam muka lagi...bagus abg ngah.


hamizan yang takut...mandi tempat changkat jer..hiihhii..mcm mana ni..adik pon berani


my sis dok menonyoh kain2nya..ihihihihi


posing jap sebelum membilas



hubby yang sejuk...nak turun kaki ketaq2 dah...


sebelum bertolak..xjauh pon..10minit jer dari rumah (Sis bawa baju2 kotor yg nak di dobikan)



sementara nak tgu gerak n tgu geng2 pompuan bersiap makanan dan segala mcm mak nenek.. hubby n mizan dok layan nak tgk cd upin ipin...iskh2...pak teh..pak teh..ciannya kena buli ngan mizan.

7 june 2009-MANDI MANDA DI SEMPENEH
Salam semua...sambungan entry bali kampong.....yahooo......memang pelik sangat...selalu kalo balik kampung ku di BATU KURAU TAIPING,memang sejukkkk sentiasa..kali ni panas lain macam...dulu TAIPING ni kalo nak hujan xpayah sebut...asal petang jer hujan.maklum la..kawasan paling lembap di malaysia..lani..uhuuhhu...panasssssssssssssssssssssssssss sgt...sampai rasa mcm nak bukak baju jer.ihihihi..so,bagi menghilangkan HOT yang melampaw,....saya dan akak saya no 3 ni cikgu zaida bersama2 dengan askar2 kami..terus bergerak ke AIR TERJUN SEMPENEH..bawa bekal bihun goreng sesambil bawa kain kotor....membasuh di sana...layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..

11 comments:

aJA said...

mak aih siap bsh kain.jimat bil air.ekekekekeke

ppb_ppkp said...

aja...iihihihih..tu arr pasai..aku kalo balik kg..mesti xlepas pi memdobi kain di air terjun ni..syiokkkkkkkkk

saveme_zero said...

amboii...ni namanya nak jimat air..hahahaha. panas-panas ni mmg syok mandi air terjun tapi kat sini air terjun berpenyakit pulak..aihh macam-macam.

SyaNa said...

nama jek kg laki kt tepeng
tapi tak pernah dia bwk jalan2 gi air terjun bagai
huhu

Gieyana said...

Ayaq dier jernih gilaaa..mesti besttt kannn!

ppb_ppkp said...

kak sue..ehhehe/..memang menjimatkan...syiok sgt membasuh..mcm dulu2 nyer citer..wkakakak

syana: aku selalu pi air terjun sempeneh ni di batu kurau..dekat skit..kadang2 jer pi air terjun air hitam di jelai or air terjun burmise pool di sebelah bukit larut.rugi hang..nanti hang ajak kali hang pi mandi taw.

gie: memang jernih sgt...syiokk..sejuk jeeee

aJA said...

bestnyer mandi kat air terjun.seumur idup aku skali je mandi air terjun.itu pon kat sagil.tp mmg best bangat.

~zuraiwan~ said...

sejuknye....bestnye mandi manda d'sungai..

zue_annie said...

wah bestnya...mandi manda siap ngan mendobi g tu hehehhe...air pon jernih yer.....

zue_annie said...

wah bestnya...mandi manda siap ngan mendobi g tu hehehhe...air pon jernih yer.....

ppb_ppkp said...

aja..jom la datang kg aku..ehhe..perlis xdak ayaq terjun..

zura: aah..amat besh mandi di sini.

zue: harusss mendobi kalo datang mandi sini..ehhehe.air laju...xpayah bilas byk kali mcm di umah..letak jer kain kat air yg laju tu...