sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, June 12, 2009

Menu Lunch 11june 2009


pucuk Maman jeruk...nyumm.nyumm


pucuk paku goreng ngan teluq



Sambal Ikan keli (sajer xcampur sekali..) abaikan minyak2 dikeliling pinggan...saya terlajak buh myk daaaaaaaaaaa.


ikan keli bendang...sodap...goreng bagi garing...geget sampai tinggal kepala tu..hihihiih..

layanzzzzzzzzzzzzzz menu lunch tengahari semalam..

6 comments:

el said...

imah...nti kalo ko mai pg..bw kan aku pucuk maman tu..nk rs le..BLEH???
ikan keli tu paberet aku...sedapnye menu ko...

nota bijik: syafawati nk mai pg bln dpn ada knduri kawin spupu dia 18-19 July, sj bitau kt ko kalo ko nk mai jpa kami budak2 belah utara..isnyallahlah kalo semua leh dtg...sya nk jpa..hehe

strawberi @ mamadira said...

sedap..sedap...
wah imah sudah kembali dgan
gambar yg menyelerakan....
klu x.. mahu kelaparan...

zue_annie said...

wah..sedapnya menu...nyam nyam

SyaNa said...

nak ikan keliii
suke ikan keli lagi2 kalo msk sambal tu
huwaaaaa
aku masih blur jeruk maman tu
sob sob

Gieyana said...

pergghhh sedapnya jeruk Maman tue..lam x mkn..bak sini sket!

ppb_ppkp said...

el: insyallah..tapi ko kena tgl no fone ko ler kat aku.mcm mana aku nak jumpa ko.heheheh..memang sodap ikan keli bendang ni..rasa dia beza ngan keli bela...keli bendang rasa natural..keli bela rasa dedak..hehee.pasai sya nak dtg tu, aku xjanji lagi leh pi dak.sebab aku ni keje xtentu masa.pape aku roger ek.

mamadira: hehehehe....wallllaaa... sedap x sedap sgt lerr....yang adooooo

zue: sedap ke..hiihih..hang xrasa lagi dah bleh kata sodap ka..mai rasa dulu..layanzzz...

syana: ko nak keli ke..mai dtg umah aku.hehehe...jeruk maman tu dia asalnya daun fresh..then dijerukkan dengan air nasii. then simpan 3 mlm..mkn dengan bawang n cili kecil..sodapppp

gie: aku ni sampai dah jemu...MIL aku suka buat..kadang2 kalo byk dia jual..kalo skit dia buat bagi anak menantu je..mai la umah aku