sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, June 17, 2009

NASI BERIANI+SAMBAL TELUR+joM MENONTON WAYANG


ikan sepat ronggeng & ikan sardin goreng.


telur kenduri..heheh..wat masak cabai..


sementara nak tgu tayangan..layan pop corn sat...(muka bluesss jer rasa..ngantuk + xdak secalit bedak di muka,..wakakakakakak


tak sabar na tgu sambungan citer ni..


promote pop corn..ehehh


posing jappp



ayam masak merah edisi campak.


nasi beriani...wat 1 pot jer,,makan 2 org...tupon buang gak lebih..

Salam semua..pagi ni dah xdak citer balik kg..layanzzzzzzzzz citer makan laksssssssssss,EnTRY kali ni pasai menu jumaat lepas dan ahad baru ni... rojakkan semua...sebab takut angin MALASSS melanda..heheheheh...
nasi beriani tu teringin punya pasai..sebab mkn xpuas masa makan kenduri umah sepupu mgu dulu..then sambal telur tu,,sebab stock lauk dlm freeze dah zero..jadi rembat telur kenduri..ehehhehehe..maklum ler..musim kenduri..
malas nak bebel panjang...nasi ni saya masuk last week..friday...xdan nak upload citer ni..sebab bizi citer balik kg..heheheheh.
lepas jer hubby hbs keje ptg jumaat tu,saya plak still bercuti...dok susun ayat nak ajak hubby po jitra layan JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK.kuar pon dah lewat..sampai umah pon dah tentu lewat,..kul 12 pm baru sampai....citer ni besttt sgt....lawak....lawak...xsabar nak tunggu senario the movie part 2 lepas raya nanti.layanzzzzzzzz je.

11 comments:

Syaz said...

best arrr akak...nk makan..makan je...xpayah pikir lemak ke ape ke...bole gemuk ke...masuk blog akak just nk tgk menu akak...saya org perlis...segala menu akak wt saya terliuq...kt kl mana nk dapat cm tu sume...hmmm..bila la nk balik perlis ni....

Ummi Nuhlan said...

ihihihihih...makan..makan sampai muntah.ihihihihihi.eh....perlis tang mana???nanti leh gather2 kalo balik sini.

fazilzura said...

WAHH BESH NYE MENU

zue_annie said...

wah sedapnya nasi briani...best ek citer tu?bila la nak tgk..silap hb tggu cd ja la kekekek

Nurshahfamily said...

wahhhhh bestnyer dapat nengok wayang.....
hubby kate irfan kecik lagi so tak leh nengok wayang huhuhuhu nak sgt nengok jangan pandang belakang congkak tu...... huaaaaaaa

OneSimpleMother said...

gud luck imah.. smoga berjaya bulan ni.. :)

Ummi Nuhlan said...

zue: aaah..besht sgt..lawak....
cd lambat la kuar citer melayu zue..

nur: ramai gak mak pak abwa anak2 tgk wayang masa imah pi ari tu

cik mas: tq cik mas...wih u luck tu cik mas

Mrs. Simplicity said...

imah, tgk menu ko beselra je. tp skang aku tak lalu makan nasi.

jeles korang selalu tgk wayang, aku da lama tak tgk wayang. huhu..

Ummi Nuhlan said...

allyani..kesian kat ko..
aku harap selera ko akan ada esok lusa..sat je kot xdak selera ni.
hehehe..aku bosan la dok umah..
xdak anak ni asyik boring jer dok umah

Syaz said...

perlis tang taman jali..nnt saya nak balik kg kita jumpa ye kak..bwk saya g jalan2 cari makan..:D

hmmm...tingin nasi kandaq menon...

Ummi Nuhlan said...

wokess syaz...nanti calling akak ek..
akak dok kuarters klinik padang besar..ok..nanti dtg umah..cari mkn umah akak je.ihihhihi