sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, September 8, 2009

Juadah Berbuka ramadhan ke 17 _makan Luar..alor staq

xsempat nak upload pic occay.....sebab dah kalut pi makan kat restoren nasi kandaq nasmir..... masa tu dah 7.15pm..dah lewat....nanti imah upload gambar occay...
layanzzzzzzzzzzzzzzz...(tujuan utama ke alor staq pi cari baju raya..yahooo

5 comments:

Bed said...

cepat je aku terjah nak tgk menu hang imah...kahhhhhhhhhhh

el said...

caittt tertipu
igtkan ada pic2..
saje la tu nak habaq pi beli baju raya
ngade2..sepak laju2 kang

weiii tema kaler ape thn ni

~chekuna~ said...

kakna terus masuk nak tgk apa masakan nya..xde gambar lg rupanya..nanti upload yer..he he...
suspen jer

ppb_ppkp said...

kikikii....17 ramadhan cuti masak..
tapitk sahur imah buat nasi lemak bed.
utk berbuka...di nasi kandar nasmir mcm biasa..mkn nasi kandaq

el...hehehehe..aku xdan nak upload..lembap la ptg smlm .hehehe..hehehe.taw xpe... aku pi beli baju raya kat alor staq tu..cadang nak pi beli kat jalan TAR mgu depan..coz nak singgah KL sat..tapi hubby aku kata org mesti ramai...xjadi la..
tema...?????jeng,..jeng.....kaler hitam putih...

kak na...imah xmasak isnin (17 ramadhan hari tu..imah masak utk sahur jer...buat nasi lemak jer. nanti imah upload k

azrina said...

wah wah..pi alor setaq no..jangan2 balik shopping nnt jangan sampai tangan terketaq2 nak bawak barang na..hahaha