sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, September 15, 2009

Kisah 24 RAMADHAN

pagi2 sblm ke kangar..saya pi amik kueh yang ditempah.. semua ni Rm151. ada lagi 2 tempahan yang saya xpi amik lagi..

Then,,lepas hubby habis keje..sblm menunggu waktu berbuka
(sblm datang kesini..dah booking meja dan juadah berbuka di satu gerai
di bandar Kangar ni)..kalo xorder alamat berbuka dalam kereta la..
Taraaaaaaaaaaaaaaaaa.....ni la SLR IDAMAN HATIKU...

Promotion...dari RM2199 turun ke RM1999...

Ni Olympus water proof...siap rendam dalam ayaq..siap bagi jatuh lagi...
memang baguihhh..RM pon baguihhh;

Saya sajer expose gambar duit RM50 baru ni..dah penah dapat dah,.tapi sikit..
kebetulan smlm..masa keluarkan $$$ ni kat ATM maybank..sebab saya nak simpan
ke Dlm BSN..bahaya dlm maybank..heheh..taw kenapa.??????? nanti
saya belanja xingat..lebih baik..beringat....sebelum saya lupa diri..hahahahahhaha..
so selamat la duit2 ni masuk dlm bank BSN..so..balik kampong kali ni.... berjimat cermat..itu duit habuan buat Kicthcen Kabinet taw IMAH./.....ader pahammmmm..kebetulan masa bawa kuar...semua kuar not RM50 yang baru.....wahhhhhhhh...rasa teruja la kunun2nya...
tapi jap jer pegang..then terus ke BSN simpan kat sana....layanzzzzzzzzz
Assalamualaikum wbt dan salam 25 ramadhan.kejapnya masa berlalu..Lagi 4-5 hari ja lagi kita umat islam akan menjalani ibadah puasa.kemudian kita akan meyambut hari raya aidilfitri..yahoooo..nak balik kampung.Semalam...14 sept saya cuti (sebab sabtu baru ni saya ke seminar.) so saya amik cuti ganti. smlm mcam biasa..pagi2 kemas barang2 nak bawa balik kampung..pi amik kueh yg ditempah...then dekat tengahari terus berdesup ke kangar. Pi bengkel. sebab kete kami ada masalah skit kat tangki minyak..alhamdulillah dah Ok.
next..lepas tu terus ke Opis Hubby..sementara nak tunggu hubby habis keje kul 5pm. Then sementara nak tgu waktu berbuka (pssssst...hari smlm xmasak pon..makan luar jer..tapi kitorg buat makan hidang..sodappp..nanti imah upload pic)..kami terus berdesup ke kedai kamera Canon yg ada buat promotion utk raya..wahhhhhhhhhhh...Idamanku.. DSLR...fuyooooooooo... layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ajer la...
(satgi saya upload pic berbuka pose di gerai syiokkkkkkk)

7 comments:

zue_annie said...

semua kuih "tunjuk2" ja ka imah? hehehhehe

cuti raya berapa hari?

hati2 k

zura@iwan said...

wahh byk ye kuih hg buat...."tunjuk"..kekeke...

pstt sambar la dslr tu...hikss..

ppb_ppkp said...

ZUE,..HEHHE..AAH..SEMUA TUNJUK,,
IMAH MAAN RETI BUAT..EHEHHEH,,TAKAT KUEH SIPUT BOLEH LA..AHHAHAHA..

ZURA: BIASA LAAA........
EHEHHEH..AKU ADA SOKONGAN DARI EN RIZAL TU..MEMANG NAK SAMABR..TAPI INGAT NAK CARI NIKON ARRRRRR..HANG PAKAI NIKON D BRAPE???? rm???

el said...

ok rege dslr tu..kalo ada pitis boleh la beli imah..thn ni tak buat kueh raya ke imah..penat kot bersilat..lgsg beli jer eh..hehehehe

imah balik perak x???

alyyani said...

waa...banyaknye kuih. aku gak tak beli lagi.

imah, betul ke canon DSLR tu rm1999 tu? adeh, gatal nye tangan, kalau dekat, confirm aku angkat. huhu...

SyaNa said...

wey sambar wey dslr tu
bleh pakai posing2 raya :)

ppb_ppkp said...

Elly..huwaaa...bagi aku..mahall weiii..mana nak ada wei pitis byk tu lani..hutang boleh arrr...
aku xbalik perak..singgah sat jer..tgk rumah mak..then amik abrang nak baw abalik pahang..mak pak aku na dik abdek smua kumpul pahang daaa.ada pojek bakar satay tahun ni rasanya di pahang.kahhh..ko raya mana???
aku mana dan nak menggentel elly.huwaa...lgpon bab2 kueh ni aku agak liat la nak ketung ketang..tambahan aku keje xtentu masa..masa pon xbrape nak adooo..so tunjukkan ajer la dekat org..n en rizal aku tuh..RM >>>RM>>$$$$$$


allyani..tupon masih ada xpi amik..memang sejak kawen 3thn lebih ni..tahun ke 4 raya bersama..xpenah lagi la aku buat kueh..kahhhhhhhh
alyyani..aahhh.btui maa.xtipu..aku pon kalo ada RM $$$ memang nak alyyani...pakei jer la olympus aku ni..hahahahah..cantik gak pic..heheh

wei...huwaaaaa.. $$$$$$ mana mau cari..
dah la nak balik jauh pahang nun... $$$$$$$ lari budget...