sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, June 7, 2010

BerJinak-JiNak DeNgan SuSU ANMUM

Assalamualaikum wbt..hari Ni masih lagi MC.hadoiii..amat bosan dok sorang2 dirumah.. sesambil2 layan tenet..sambil mendekatkan diri padaNYA..Amin...
Lani dah muLakan tekaK yg sudah Sedia maklUm amat tidak suka Susu..so..try ajer la......

11 comments:

AieZa said...

salam imah..

akak xtau pun imah masuk wad.. smpai 8 hari weh.. lama tu.. kurang air?? emmm teruk benar je bunyik nya..

imah jaga2 ye kandungan ni tau je la susah nk dpt.. bertahun imah nunggu.. bile dh ade nih jaga sebaiknya k.. mkn n minumlah berkadaran.. jgn tinggal2kan..

ppb_ppkp said...

salam kak aeiza.
imah pon rasa tkejut gak kena admit ward..
14 botol air depa masuk..hadoii..sakit sgt...
skrg mc lagi..sebab rahim imah rendah..gerak skit.jalan byk skit.. akan kuar stain... doc bagi dupashton utk kuatkkan rahim..
tq kak aeiza..doakan imah kak aeiza.
makan dah xbape nak..berat imah kejap turun..kejap naik..imah try jugak mkn skit2....
tq kak aeiza..doakan imah slmt smuanya.,.amin

fazilzura said...

salam imah ..

biasa ler.. ingat nak jd IBU tu senang ke? huhuhuhu

tu pun ramai yg derhaka kat mak ... ampeh kan ..

so rajin2 minum susu , mkn vit yg doc kasi key .. and take ure rest

ppb_ppkp said...

salam zura..btui tu..bila dah pegnen ni..n sikecik ni makin membesar..baru la taw... seronok taw rasai pengalaman ni..
tu la...terpaksa berjinak2 dgn susu..
vit wajib...heheeh..
akil bila nak dapat adiK..heheheheh

alyyani said...

imah, kalau ko tak minum susu, ko bole try minum enfamama. sesuai la untuk org yg tak leh masuk susu macam aku ni. tak la meloyakan sangat. jaga diri ok! :D

ppb_ppkp said...

alyyani...hubby aku beli anmum coklat...mujur la leh minum...
tq allyani

SyaNa said...

imah sori last week aku bz sgt
sbb sabtu tu wedding adik aku
so skrg ni sila minum susu ye
hehee aku pn tak minum sbb tak lalu

aku doakan ko dpt menempuh 40 minggu nan indah ini :-)

Wana said...

imah minum susu ni banyak faedah nya.. alasan tak lalu ketepikan dulu.. kadang kite terlalu pk.. tu jadi tak lalu.. susu anmum elok diminum seawal kandungan 27 hari.. sebab masa ni sel2 otak dia dah terbentuk...

kadang kita ikut snagat perasaan kita sume tak lalu.. impak nye pada baby... entahlah imah.. kalo aku dulu masa suspek diabetes masa peknen aku sanggup hari2 telan roti jek walo hati menangis lapo... sebab doktor suruh kurangkan nasik daging dan macam2... alhamdulillah izz dilahirkan dengan selamat dan bijakk.. insyallah...

eikasyaza said...

kak imah..feeka nk tye pasal treatment..ekeke..boleh ke..nnt akak msg no eh..ni no eika 019-4732270

Diarihatiku1976 said...

takpelah imah.. demi baby kena kuatkan semangat yekk.. take care yekkk

nome said...

akak x tau imah kena admit...semoga imah dan bb sentiasa dilindungi Allah...sabar ye imah..dugaan mengandung namanyer

imah rehat cukup2 yer..jgn wat keje berat2