sign here

Followers

Masa Itu emas

RIEZMA ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nuhlan Ilham Hasif

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, August 19, 2010

TerCapai hajaT- PuLasan&DeLima


Assalamualaikum wbt....pejam celik..dah ramadhan ke 9....Alhamdulillah...syukur dipanjatkan padaNYA kerana diberi Kekuatan untuk menjalani Ibadah Puasa Ini.walaupun ada terSkip 1 hari..apa boleh Buat..Keadaan KesihataN tak mengiziNkan untuk meneruskan sehari berpuasa..
Syukur padamu Ya ALLAH..kerana memberikan diriku kesihatan yang bertambah baik. semOga terus berkekaLan., Perkembangan Our Lil sekaRang dan Masuk 5 Bulan..sekejaPnya masa berlalu.Mcm semaLam ja baru Tau preggy..tup2 dah Bulan..Alhamdulillah..syukur..sujud syukur padaNYA.
Berbalik kepada Tajuk..mmg teruja..sejak dari bulan ke 2 mengandung..amat Teringin nak Merasa BUAH PULASAN DAN DELIMA.Memandangkan Buah Ini BermusiM..makanya...cari-cari tak Jumpa la...nak dijadikan cerita..sepupu Hubby ada tnya pasai Buah pulasan ni..dia kata dia dapatt..tapi xbyk..kakak dia balik dari Perak..singgah beli..maka...dapat la Merasa 7 biji.. YHummy................hoipefully anak Ummi xmeleleh ayaq liuq naaa..hehehe..
Pasai Delima pulak..dapat dari Negara Seberang ...Thailand....syukur..dapat la 2 bj..sebab xdak Musim katanya..Buah sesat.....alhamdulillah......syUkur...

6 comments:

Rizziela said...

Sedapnya pulasan & Delima
memang susah nak cari buah2 ni sekarang kan?

zura@iwan said...

mmg susah nk cari kan buah ni...sedap arr...mn nk cari ek...

ieda said...

amboi imah...mengidam macam2...nasib baik dapat...
tak sabar nak tgk muka baby imah ni.

nome said...

rezeki bb imah dlm perot..alhamdulillah semua yg imah tingin nak mkn...semuanyer dapat...so xdelah bb imah terliur nnt...

mamashasha said...

alhamdulillah syukur rezeki imah & bb...delima tu byk khasiatnya imah...

nizza-abira said...

aritu masa akk ke mydin melaka, ada akk jmpe buah delima ni. kalu tahu imah nak mkn, boleh aje akk tolong belikan :)
apapun alhamdulillah...atleast dah terlepas hajat tu kan

take care imah!